۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵
کد خبر: ۳۰۱۰۳۲
آیت الله دری نجف آبادی:

صداقت و امانت مهم‎ترین ویژگی مدیران ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که صداقت و امانت مهم‎ترین ویژگی مدیران ایران اسلامی است، گفت: مدیران دستگاه خدمات رسان پست باید با جذب نیروهای کارآمد و صادق در راستای جلب اعتماد عمومی جامعه اسلامی تلاش کنند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، شامگاه یکشنبه در جمع کارکنان پست استان مرکزی که در محل دفتر امام جمعه اراک برگزار شد بیان کرد: پست در کشور به عنوان عامل تسهیل کننده ارائه خدمات به شهروندان و تأمین کننده رفاه و آسایش به خوبی نقش آفرینی کرده است.

 

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که صداقت و امانت باید مهمترین ویژگی مدیران ایران اسلامی باشد، خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه خدمات رسان پست باید با جذب نیروهای کارآمد و صادق در راستای جلب اعتماد عمومی جامعه اسلامی تلاش کنند.

 

لزوم ارائه خدمات مناسب به مردم و ارتقا شاخص های رفاهی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: عصر حاضر  دچار تغییرات زیربنایی عظیمی در عرصه های اجتماعی و اقتصادی شده است و بکلی روند زندگی ملت ها را متحول ساخته است.

 

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: امروز با توجه به لزوم ارائه خدمات مناسب به مردم برای ارتقا شاخص های رفاهی آنها پست می تواند نقش کلیدی و زیربنایی داشته باشد.

 

امام جمعه اراک بیان کرد: مردم شریف ایران اسلامی با خدمات پست آشنایی کامل دارند و شرکت پست هم تا به امروز در راستای خدمات پستی به مردم پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته، که بدون شک در توسعه اقتصادی استان نقش مهمی ایفا کرده است.

 

پست سبب آسایش آحاد مردم ایران اسلامی

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: پست در ایران اسلامی با  ارتباط دوسویه مردم با دستگاه های دولتی از مراجعه حضوری افراد و درگیری در امور اداری به خوبی کاسته است و سبب آسایش آحاد مردم کشور عزیزمان شده است. 

 

شایان ذکر است، بیش از 370واحد پستی در نقاط مختل شهری و روستایی استان مرکزی فعال هستند که از این تعداد 121 واحد شهری و بقیه روستایی است./842/202/ب3

ارسال نظرات