۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱
کد خبر: ۳۰۱۰۳۳
فرمانده دفاع مقدس:

نخستین نفوذ دشمن در کشور در انتخاب بازرگان شکل گرفت

خبرگزاری رسا ـ فرمانده دفاع مقدس گفت: اولین نفوذ وقتی اتفاق افتاد که بازرگان انتخاب شد؛ شهید دیالمه پرونده نفوذی ها و سران فتنه کنونی را باز کرد ولی به دلیل این که جامعه آن زمان کشش نداشت این مسأله را قبول نکرد.
سردار قاسمي سردار قاسمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، شب گذشته همایش «نفوذ آمریکا و راه های مقابله با آن» در مسجد زینبیه مشهد با حضور فرماندهان بسیج و بسیجیان نواحی مقاومت ابوذر، مالک و عمار و مردم برگزار شد.

 

سردار سعید قاسمی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) در مورد 13 آبان گفت: ایشان این روز را انقلاب دوم و انقلابی بزرگ تر از انقلاب اسلامی دانستند چون معادلات داخل کشور و خارج ازکشور را به هم زده بود و ایجاد تحول کرد.

 

وی در ادامه افزود: کسانی که امام را در بدو ورودشان از فرانسه به ایران احاطه کرده بودند ابراهیم یزدی، بازرگان، قطب زاده و بنی صدر بودند که به دنبال سهم خواهی از انقلاب بودند.

 

این استاد دانشگاه بیان کرد: امام خمینی (ره) متوجه نفوذ برخی افراد بودند و در نامه به آیت الله منتظری نیز وی را متوجه نفوذ در بیتشان کردند و خواستار توبه و کناره گیری وی شدند.

 

وی در ادامه اظهار کرد: اولین نفوذ وقتی اتفاق افتاد که بازرگان انتخاب شد. شهید دیالمه پرونده نفوذی ها و سران فتنه کنونی را باز کرد ولی به دلیل این که جامعه آن زمان کشش نداشت قبول نکرد.

 

این فرمانده ی دفاع مقدس با بیان این که جریان 13 آبان باعث برملا شدن شواهد بسیاری شد، گفت: با جریان 13 آبان جریان نفوذی از صحنه انقلاب حذف می شود. این عملیات با اطلاع امام خمینی قرار بود انجام شود ولی آقای محتشم که رابط بود این خبر را به امام اعلام نمی کند و دانشجویان خط امام بعد از عملیات در نامه ای امام را در جریان قرار می دهند.

 

وی در ادامه گفت: بازرگان بعد این ماجرا طی نامه ای به امام استعفایش را تقدیم می کند و طی نامه‎هایی به امام می گوید یک کشور نمی تواند دو دولت داشته باشد یا من یا کسانی که مطیع شمایند و امام نیز با استعفای او موافقت می کنند.

 

نفوذ باعث می شود که دو سال جنگ نادیده انگاشته شود و جنگ 10 ساله را جنگ 8 ساله بنامند

سردار سعید قاسمی در بیان نفوذ اظهار کرد: چرا دو سال از جنگ را نه در دانشگاه ها و نه در حوزه های علمیه توضیح نمی دهند و 8 سال اعلام می کنند در صورتی که 10 سال بوده است.

 

وی در ادامه افزود: نهضت آزادی با کمک اشرار نفوذی ضدانقلاب کردستان را اشغال کردند و نیروهای سپاه را از آن جا بیرون کردند.

 

این استاد دانشگاه بیان کرد: با ورود بنی صدر و واقعه طبس، نفوذ دوباره صورت گرفت و عده ای به وزارت خارجه فرار کردند و با همکاری وزارت خانه وقت با گذرنامه ی آرژانتینی فراری داده شدند.

 

وی با اشاره به اسناد سفارت اشغال شده آمریکا گفت: یکی از اسناد اطلاعاتی در مورد بنی صدر و این که وی نفوذی است داشت و این که وی از دوره دانشجویی جذب سازمان سیا بوده است. یکی از دانشجویان خط امام سند را به امام خمینی (ره) نشان داده و ایشان سند را تا کردند و گفتند «باشد تا وقتش برسد»

 

این فرمانده دفاع مقدس بیان کرد: امام خمینی (ره) خواستند تا مردم تصمیم بگیرند و نفوذ را تشخیص دهند. بعد از خیانت های بنی صدر مردم اعتراض کردند و مجلس حکم عزل بنی صدر را داد.

 

8 ماه فتنه ی سال 88 از 8 سال جنگ سخت تر بود و ما را تا لبه ی پرتگاه رساندند

وی در ادامه به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: 8 دی 88 پرچم امام حسین (ع) را به آتش زدند و رهبر انقلاب همان شب سخنرانی کردند و مردم در 9 دی به خیابان ها ریخته و اعتراض کردند.

 

سردار سعید قاسمی بیان کرد: رهبر انقلاب فرمودند: «8 ماه فتنه سال 88 از 8 سال جنگ سخت تر بود و ما را تا لبه پرتگاه رساندند.»

 

نفوذ باعث حادثه ی 7 تیرماه و کشته شدن بهشتی و دیالمه می شود

وی اظهار کرد: نفوذ باعث حادثه 7 تیر و کشته شدن شهید بهشتی و 72 تن و همچنین نفوذ داستان مستر همفر و قصه وهابیت را بوجود آورد.

 

این استاد دانشگاه گفت: نفوذ باعث می شود که فاویوس ،وزیر امور خارجه فرانسه که یهودی الاصل و برادر خوانده نتانیاهو و واردکننده خون آلوده به ایدز و هپاتیت به ایران است، برایش فرش قرمز پهن شود و خانم ابتکار از او قول مساعدت برای جلوگیری از ورود ریزگردها را بگیرد.

 

وی در بیان نفوذ گفت: 3 روز بعد از امضای قطعنامه و اعلام آتش بس بین ایران و عراق به مهران حمله کردند و در عرض 5 روز 20 هزار نفر، 2 برابر کل جنگ، را به اسارت گرفتند.

 

این فرمانده ی دفاع مقدس اظهار کرد: در سال 68 با نوشاندن جام زهر به امام راحل و سال 78 اتفاقاتی که در دانشگاه تهران افتاد و فتنه سال 88؛ بعد از این اگر مردم بصیرت داشته باشند فتنه ای در کار نخواهد بود.

 

استراتژی امام خمینی (ره) این است که هدف وسیله را توجیه نمی کند

وی در پایان گفت: استراتژی امام خمینی (ره) این است که اگر می خواهی ظالمی را از بین ببری و یک عده بیگناه در آن جا باشند حق نداری عملیات را انجام دهی. امام راحل خواستار حفظ جان مردم عراق بودند و این لطف باعث شد که در اربعین آنان حاضرند هر کاری برای تو انجام دهند. ولی بعضی ها برای رسیدن به اهدافشان از هر وسیله ای استفاده می کنند./861/201/ب3

 

ارسال نظرات