۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۳۰۱۰۶۷
در همایشی با حضور امام جمعه موقت تهران

طلاب جدیدالورود تهران با امام خمینی میثاق می بندند

خبرگزاری رسا - معاون آموزش حوزه علمیه تهران از برگزاری همایش میثاق طلاب جدیدالورود با امام خمینی(ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی خبر داد.
گردهمايي طلاب جديد الورود حوزه علميه استان قم

حجت الاسلام محمدحسین کبیریان، معاون آموزش و امور مدارس حوزه علمیه تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری همایش میثاق طلاب جدیدالورود با آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب خبر داد.
حجت الاسلام کبیریان با بیان اینکه این همایش به منظور عهد و پیمان بستن طلاب جدیدالورود با معمار کبیر انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی برگزار می شود گفت: هدف از این اجتماع طلاب جدیدالورود و خانواده هایشان آشنایی طلاب و پدرومادرها با سیاست‌ها و فعالیت‌های علمی حوزه علمیه است.
وی با اشاره به اینکه این همایش در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار میشود اظهار داشت: پس از برگزاری همایش و عهد و میثاق طلاب جدیدالورود با امام راحل(ره) دو کارگاه آموزشی مجزا برای طلاب و والدین آنها با سخنرانی حجج اسلام غفوری مدیر حوزه علمیه تهران و پناهیان متولی مدرسه علمیه دارالحکمه برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این همایش از ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه 21آبان با سخنرانی‌ آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و متولی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار میشود.
گفتنی است هرسال جوانان و نوجوانان علاقه مند به تحصیل علوم دینی پس از قبولی در آزمون سراسری حوزه علمیه و مصاحبه شفاهی مدرسه علمیه درشهریورماه دوره تثبیت و اختبار را می گذرانند و با شروع فعالیت‌های علمی حوزه علمیه به عنوان طلبه، همایشی با حضور پدر و مادر این طلاب از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران برگزار می‌شود که امسال با توجه به افتتاح حرم مطهر امام راحل(ره) برای نخستین بار در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد./959/ ت302/ص

ارسال نظرات