۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۳۰۱۰۹۲
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان:

شهیدان مدافع حرم افشاکننده جنایت­های آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان با اشاره به توطئه­ها و نقشه­های آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در منطقه گفت: شهیدان مدافع حرم بر روشنگری و آگاهی مردم نسبت به اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی می افزایند.
سردار حسن شاهوارپور ، فرمانده سپاه حضرت ولي عصر خوزستان

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که فرهنگ عاشورایی و شهادت طلبی در زندگی و فرهنگ مردم ایران ریشه دوانیده است بیان داشت: مردم ایران در ماه محرم و صفر با تمام توان برای بیان مظلومیت و پاسداشت یاد و قیام امام حسین(ع) از خود ایثارگری نشان می­دهند و عجین شدن فرهنگ حسینی در خلق و خوی مردم ایران، خودجوشانه و یک­دل آنها را به استقبال از شهیدان مدافع حرم که جان خود را در راه دفاع از حرم اهل بیت فدا کرده­اند وا می­دارد.

 

سردار شاهوار­پور با اشاره به این که وحدت و یک­دلی مردم، فزونی معنویت جامعه، آگاهی به جنایات و ایستادگی در برابر دشمن و نیز دنباله روی مسیر شهیدان مدافع حرم از آثار این شهیدان بزرگوار است، تصریح کرد: راه شهیدان مدافع حرم دنباله ادامه داشته و مردم جمهوری اسلامی ایران به حمایت از مردم و ملت­های ستم­دیده از ظلم و جنگ ادامه داده و در مقابل زورگویان ایستادگی می­کنند.

 

وی مبارزه با توطئه­های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را از پیام­های شهیدان مدافع حرم برشمرد و ادامه داد: این دو رژیم با فریب دادن عده­ای به نام داعش و معرفی مسلمانان به عنوان دشمن­ آنها،  مسلمان کشی را در بین مسلمانان به راه انداخته­اند.

 

این مقام مسؤول با  اشاره به این که روشنگری از دیگر پیامدهای شهیدان مدافع حرم است، گفت: افشای جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی از ثمرات خون شهیدان مدافع حرم بوده و مردم با ایثارگری شهیدان در تبیین جنایات آمریکا و رژیم اشغالگر قدس بر روشنگری و آگاهی آنها افزوده می­شود.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان در پایان آزادمردی، آزادگی، غیرت دینی را از دیگر ثمرات خون شهیدان مدافع حرم دانسته و افزود: جوانان با غیرت ایرانی در ادامه راه شهیدان مدافع حرم با تمام توان خود از نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر تجاوز دشمنان حمایت می­کنند./9466/303/ب2

ارسال نظرات