۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۳۰۱۱۰۱
نماینده مردم هشترود در مجلس:

هشترود تجلی همدلی و همزبانی میان مردم و مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ شیری با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی میان مردم و مسؤولان، گفت: هشترود تجلی همدلی و همزبانی میان مردم و مسؤولان است.
غلامحسين شيري، نماينده هشترود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، غلام حسین شیری نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز، در دیدار مسؤولان هشترود با آیت الله مجتهد شبستری، با ابراز خرسندی از این دیدار، اظهار داشت: امید است این دیدار سبب برکات فراوان برای مردم هشترود و مسؤولان باشد.


وی با تأکید بر تداوم بر آرمان های انقلاب و امام و شهداء این جلسه را تجدید بیعتی مجدد با ولایت دانست و تصریح کرد: ولایت فقیه چراغ هدایت و راهنمای ملت و مسؤولان در گردنه های سخت و عامل توسعه و گسترش همجانبه کشور بعداز انقلاب بوده است.


وی با بیان این‌که مردم هشترود مردمی دیندار و ولای
تمدار هستند، تصریح کرد: مردم هشترود در سال های بعد از انقلاب از وجود ائمه جمعه انقلابی و دلسوز و وحدت آفرین بهره مند بودند که عامل ترقی معنوی این شهر و ارتقاء سطح اقتصاد هشترود شده است.


نماینده مردم هشترود، همدلی و همزبانی در میان مردم ومسؤولان این شهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: شهر هشترود را می توان شهرستان نمونه در وحدت و همدلی میان مسؤولان و مردم دانست، تجلی وحدت در این شهر عامل توسعه و گسترش این شهر در سال های اخیر بوده است.


وی با اشاره به خشکسالی سال های اخیر ادامه داد: مردم هشترود مردمی کاری  دارای پشتکار فراوان می باشند به طوری که با وجود خشکسالی کشاورزان منطقه به فضل الهی توانستند در عرصه تولید محصولات کشاورزی عملکرد مناسبی را از خود به نمایش بگذارند.

شیری با اشاره به مسأله اقتصاد مقاومتی و نقش کشاورزی در این خصوص، تصریح کرد: هشترود و پاوبلاق 50 درصد گندم تولیدی استان را عرضه می کنند که خود مسیری برای خود کفایی از بیگانگان در کشاورزی می باشد و پیگری اقتصاد مقاومتی است.


حجت الاسلام رحیمی، امام جمعه هشترود نیز در این دیدار با تأکید بر ولایت مداری، اظهار داشت: هشترود شهری انقلابی می باشد و در عرصه های حمایت و دفاع از انقلاب و ارزش های امام راحل حضوری بالا و قابل توجهی را در سال های اخیر داشته اند.


وی این جلسه را جهت عرض سربازی در آستان ولایت دانست و تأکید کرد: با تمام توان پیگر اهداف انقلاب و رهبری هستیم و در شهر هشترود تلاش داریم با پیگری بیانات رهبری و رهنمود های ایشان عامل توسعه شهرستان و استان باشیم./854/202/ب3

ارسال نظرات