۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۳۰۱۲۲۱
نمایشگاه مطبوعات؛

افتخاری: به تحقق وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم خوش بین هستم

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که لازم است اصولگرایان اتحاد خود را در انتخابات مجلس شورای اسلامی حفظ کنند، نسبت به تحقق این مهم در انتخابات مجلس دهم ابراز خوش بینی کرد.
لاله افتخاري نماينده مجلس شوراي اسلامي لاله افتخاري نماينده مجلس شوراي اسلامي لاله افتخاري نماينده مجلس شوراي اسلامي لاله افتخاري نماينده مجلس شوراي اسلامي
لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در  غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، درباره شاخصه‌های مجلس تراز انقلاب اسلامی گفت: شاخصه‌های تراز جمهوری اسلامی ایران در دیدگاه‌های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهید مدرس مشخص شده است.
نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس باید متعهد و در خدمت و دسترس مردم باشد؛ نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید برای دفاع از اسلام و رفاه مردم و پیاده کردن احکام اسلامی طبق آیات قرآن بکوشند و به گونه‌ای عمل کنند که مردم مجلس را مانند دینشان بدانند و به آن اعتقاد داشته باشند همانگونه که سیاست را عین دیانت خود می‌دانند.
افتخاری درباره حرکت خزنده برخی جریانات سیاسی و خیز فتنه‌گران برای تصاحب مجلس دهم و وظیفه جریان اصولگرایی برای مقابله با این نقشه حساب شده، گفت: آن‌هایی که در جناح مقابل اصولگرایان قرار دارند، آن‌ها که به نام اعتدالیون خوانده می‌شوند و در واقع به جناح مقابل اصولگرایان میل دارند و کسانی که می‌گویند مستقل هستیم و مشخص نیست به کجا وابسته‌اند همگی فعالیت‌هایی سیاسی را دنبال می‌کنند.
وی تصریح کرد: فعالیت‌هایی که در چارچوب نظام نیست مسلماً مشکل‌زا است، زیرا گاهی دانسته یا نادنسته نفوذی را که مقام معظم رهبری فرمودند در قالب دوستان، دیدگاه‌ها، شعارها و قالب‌های دیگر در شعارهای محکمه پسند به جامعه منتقل می‌کنند.
نماینده مردم تهران مجلس شورای اسلامی در بیان مثال شعارهای محکمه پسند اظهار داشت: شعار استفاده از ظاهر در این دوره به شعارهای مربوط به زنان اختصاص یافته است که سنجیده یا نسنجیده حتی کسانی که مسؤولیت در نظام دارند آن‌ها را تکرار می‌کنند.
افتخاری ادامه داد: مسأله زنان و مشکلات آنان چیزی است که ما نیز در پی احقاق آن هستیم لیکن نزدیک به چهل سال پس از پیروزی انقلاب سعی کرده‌ایم نگاه‌های دور از فطرت، وحی و قرآن را از زنان جامعه اسلامی دور کنیم که این افراد اکنون با قصد نقش بر آب کردن زحمات چهل ساله انقلاب سعی دارند دیدگاه‌های فیمینیستی و غربی را وارد کنند.
وی همچنین اقدام طیفی از نمایندگان مجلس در ماجرای برجام و طرح هسته ای مجلس را آسیب آفرین توصیف کرد و خواستار پرهیز از این گونه اقدامات شد.
نماینده مجلس شورای اسلامی با دعوت اصولگرایان به وحدت گفت: اصولگرایان باید با سعه صدر بیشتر برای پذیرش مسائل و قدم برداشتن به سمت یکدیگر نتایج خوبی را در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی شاهد باشند و با اقداماتی که انجام شده به تحقق وحدت امیدوار هستیم./836/پ200/ج
ارسال نظرات