۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۳۰۱۲۵۴
امام جمعه محمود آباد:

ملت ایران همچنان آمریکا را دشمن حقیقی خود می دانند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمود آباد با بیان این که نگاه ملت ایران به آمریکایی ها هیچ گاه تغییر نخواهد کرد، گفت: آمریکایی ها دشمن حقیقی ملت ایران هستند و در سه دهه اخیر از هر ابزاری برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی استفاده کردند.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت‌الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد عصر امروز در جمع مسؤولان این شهرستان به سیاست های خصمانه آمریکایی ها در 36 سال گذشته علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: ملت ایران هنوز خاطرات توطئه‌های خصمانه استکبار جهانی همچون کودتای 28 مرداد سال 32، حمایت از رژیم پهلوی، تبدیل سفارت به مرکز براندازی نظام، بلوکه کردن دارایی‌های ایران، حمایت از صدام، تحریم‌های ناجوانمردانه و تهدید همیشگی نظامی با عنوان گزینه روی میز را فراموش نکرده‌اند.

 

وی با انتقاد از کسانی که آگاهانه و یا ناآگاهانه به دنبال برقراری ارتباط با آمریکا هستند، افزود: آیا آمریکا تغییری در رفتار خود با ایران داشته است و آیا دست از توطئه‌های خود برداشته است که برخی‌ها به دنبال ارتباط با نظام استکباری هستند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که آمریکا همچون گذشته قابل اعتماد نیست و باید فریاد مرگ بر آمریکا همچنان سر داده شود، اظهار کرد: همچنان که امام امت فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» به شعار مرگ بر آمریکا ادامه می‌دهیم تا همچون مرگ بر صدام، مرگ بر شوری و مرگ بر منافق، ایالات متحده را به 50 ایالت تبدیل می‌کنیم تا این نظام استکباری را در مقابل اراده الهی ضایع کنیم.

 

وی افزود: شعار مرگ بر آمریکا بنا به فرمایش امام و رهبری و بر اساس سیاست‌های خصمانه و استکباری آمریکا همیشگی است و به امید آن روز هستیم که دیگر آمریکایی وجود نداشته باشد و وعده الهی محقق شود.

 

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: ساده‌ لوحانه است که بگوییم آمریکا تغییر کرده است در حالی که هرجا ظلم و ستم و تروریسم وجود دارد آمریکا است و این یعنی آمریکا همچنان استکبار جهانی است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که نگاه ملت ایران به آمریکایی ها هیچ گاه تغییر نخواهد کرد، بیان داشت: آمریکایی ها دشمن حقیقی ملت ایران هستند و در سه دهه اخیر از هر ابزاری برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی استفاده کردند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که ملت بصیر و مقاوم ایران اسلامی بر روی اصول و ارزش های والای خود ایستاده است، گفت: ملت بزرگوار ایران اسلامی هیچ گاه در برابر ایادی استکبارجهانی تسلیم نشده و همواره بر پایبندی به ارزش های والای نظام اسلامی تاکید دارد.

 

امام جمعه محمود آباد با بیان این که ملت ما پیرو ولایت و آرمان های والای انقلاب اسلامی است، گفت: روحیه ولایی مردم ایران سبب شده است تا همه تلاش ها و برنامه ریزی های دشمنان با شکست مواجه شود.

 

وی با تاکید بر این که ما برای خود خطوط قرمزی داریم، بیان داشت: مسؤولان ما باید متوجه حرکات ناجوانمردانه مسؤولان غربی بوده و مراقب آنان باشند تا بتوانیم عزت و عظمت خود را با اقتدار داشته باشیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: نظام اسلامی به ایستادگی در برابر توطئه های آمریکا و ایادی استکبار جهانی می پردازد که باید بدانیم ایادی استکباری به دنبال تحقق اهداف و خواسته های خود هستند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که آمریکا به دنبال راهبردی برای نفوذ به کشور است، گفت: ایادی استکباری تلاش دارند تا با نفوذ فرهنگی برای استحاله جبهه انقلابی گام بردارند که همگان باید هوشیار و مراقب باشند.

 

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: ایران اسلامی راه های نفوذ آمریکا در کشور را مسدود می کند و موضوع توافقات هسته ای سبب نمی شود که نظام اسلامی از آمریکا و توطئه های آن غافل شود.

 

وی با بیان این که همگان باید بدانند دشمن کارش در مسیر دشمنی است و تلاش های ایادی استکباری این امر را نشان داده است، گفت: چراغ سبز نشان دادن های حداقلی نباید ما را از دشمن شناسی و بصیرت در کشف مسیر دشمنی بر حذر دارد و باید تلاش کنیم تا ذوق زده بعضی از اقدامات تسکینی نشویم/950/202/ب2

ارسال نظرات