۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۳۰۱۲۸۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

ماهواره و فضای مجازی زمینه گسترش بدحجابی و بی بندوباری را فراهم می‌کند

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام مسعودی با اشاره به زمینه های توسعه بدحجابی در جامعه عنوان کرد: دشمن از طریق ماهواره، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی زمینه های توسعه بدحجابی و بی بندوباری را در جامعه اسلامی فراهم می‌کند.
مسعودي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار بسیج، موضوع حجاب و عفاف را از موضوعات و تکالیف شرعی دانست و اظهار داشت: قرآن کریم صراحتاً به موضوغ حجب و عفاف اشاره کرده است و هم مردان و هم زنان را به رعایت این اصل مهم دعوت کرده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، افزود: رعایت حجاب و عفاف از تکالیف دینی است که مردم و مسئولین باید در این حوزه گام‌های استواری بردارند و دستگاه های فرهنگی نیز در کنار دولتمردان و آحاد مردم باید همدل و همزبان باشند تا گام‌های خوبی در این جهت برداشته شود.

 

حجت‌الاسلام مسعودی با اشاره به زمینه های توسعه بدحجابی در جامعه عنوان کرد: دشمن از طریق ماهواره، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی زمینه های توسعه بدحجابی و بی بندوباری را در جامعه اسلامی فراهم می‌کند.

 

وی با اشاره به سخنان نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: باید در زمینه رعایت حجاب جهادکرد و از تمام توان مردم در عرصه توسعه فرهنگ حجاب بکارگیری شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز دو وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را مهم  دانست و گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، اگر تیم های امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود می‌تواند اثرات خوبی در جهت رعایت حجاب داشته باشد و راه برای جولان دشمنان اسلام بسته شود.

 

وی در پایان عنوان کرد: متاسفانه در ماه مبارک رمضان شاهد گسترش بدحجابی و روزه خواری  هستیم و با توجه به اینکه حکومت ما حکومتی اسلامی است ولی هیچ برخوردی با این قبیل افراد صورت نمی گیرد، درحالی که برای برخورد با آن‌ها قانون وجود  دارد و می‌توان از طریق قانون با این افراد مقابله کرد./1325/د101/ف2

 

منبع: روابط عمومی تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات