۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۳۰۱۳۰۰
فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی:

یاد شهدا سبب تقویت فرهنگ جهاد می‌شود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: امروز توجه و بازدید از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان سبب عدم فراموشی فرهنگ جهاد در بین عموم مردم می‌شود.
یاد شهدا سبب تقویت فرهنگ جهاد می‌شود

علی طلوعی فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرهنگ و جایگاه جهاد در دین اسلام، گفت: در فرهنگ دینی ما جهاد واژه‌ای بسیار مقدس است و از فروع دین محسوب می‌شود که در روایات و قرآن مجید به اهمیت و جایگاه آن به صورت خاص توجه شده است.

 

وی افزود: اگر در مواردی که رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا حکم جهاد صادر کنند بر تک تک مسلمانان اجرای آن امر واجب می‌شود.

 

طلوعی تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی ایران، کشورهای غربی و اروپایی مستشارانی را برای آموزش نظامیان کشور ما می‌فرستادند تا بتوانند کل سیستم نظامی‌گری ما را در اختیار داشته باشند اما امروز اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به نقطه‌ای از توانمدی رسیده‌اند که به عنوان مستشار نظامی انجام وظیفه می‌کنند و نمونه بارز آن سردار شهید همدانی است که ایشان از یادگاران دفاع مقدس بودند.

 

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بیان داشت: جهاد برای ما شیعیان حکم بسیار مقدسی است و اگر زمانی تحت الشعاع قرار بگیرد اصلیت شیعه بودن ما زیرسوال خواهد رفت.

 

وی افزود: همه افتخار ما سپاهیان، ارتش و نیروی انتظامی به این است که مکتب و مذهب کشور ما جهادی است و در هر لحظه گوش به فرمان و اطاعت از امر رهبری هستیم تا در صحنه جهاد خدمت کنیم.

 

طلوعی ابراز داشت: امروز توجه و بازدید از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان سبب عدم فراموشی فرهنگ جهاد در بین عموم مردم می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: آزادگان، رزمندگان و جانبازان از نوادران و یادگاران دفاع مقدس هستند ما باید وجود اینان و خانواده شهدا را غنیمت بشماریم تا از تجربیات و اخلاقیات آنان درس گرفته و به نسل‌های مختلف انتقال دهیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما بسیجیان و سربازان در همه عرصه‌ها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم تا ا‌ن‌شاء‌الله انقلاب امام راحل وصل به انقلاب امام زمان(عج) شود./813/303/ب1

ارسال نظرات