۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۳۰۱۳۵۱
در راستای تبیین سیره امام سجاد؛

۱۰ مبلغ تخصصی حوزه کودک و نوجوانان به مساجد و مدارس هرمزگان اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی پنجمین کنگره بین‌‌المللی امام سجاد(ع) از اعزام مبلغان ویژه گروه سنی کودک و نوجوان به مساجد و مدارس استان هرمزگان در راستای تبیین سیره سیدالساجدین و معرفی صحیفه سجادیه خبر داد.
۱۰ مبلغ تخصصی حوزه کودک و نوجوانان به مساجد و مدارس هرمزگان اعزام شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام احمد پهلوانی، دبیر اجرایی پنجمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای برنامه‌های جانبی کنگره در هرمزگان و استان‌های جنوبی کشور، اظهار کرد: 10 مبلّغ تخصصی حوزه کودک و نوجوان به منظور تبیین سیره و سبک زندگی علی بن‌الحسین(ع)، صحیفه سجادیه و رساله حقوق به مساجد و مدارس هرمزگان اعزام شده‌اند.

 

وی افزود: از این تعداد سه نفر از مبلّغان مرکز تربیت مربی کودک و نوجوان، معاونت تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و از شاگردان حجت‌الاسلام راستگو و همچنین، هفت نفر از مبلّغین بومی هستند.

 


پهلوانی گفت: این مبلّغان به منظور برگزاری برنامه‌های جانبی پنجمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) عازم شهرستان‌های حاجی‌آباد، رودان، بندرعباس و میناب شدند.


وی با بیان اینکه مبلّغان اعزامی به صورت تخصصی و با زبانی ساده و رسا، کودکان و نوجوانان را با شخصیت نورانی امام سجاد(ع) و نقش آن حضرت در پاسداری از نهضت عاشورا و ترویج اسلام ناب محمدی آشنا می‌کنند، عنوان کرد: مبلّغان اعزامی به مدت یک هفته در مناطق مختلف مستقر می‌شوند.

 

گفتنی است، کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) هرساله در سالروز شهادت امام چهارم در 25 محرم از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با حمایت دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور و سایر نهادهای فرهنگی با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در بندرعباس برگزار شد./851/203/ب1

ارسال نظرات