۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۳۰۱۳۵۶
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبر داد؛

برگزاری سی و هشتمین مسابقات قرآنی اوقاف لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اوقاف لرستان از برگزاری مرحله استانی سی و هشتمین مسابقات قرآنی اوقاف لرستان خبر داد و گفت: در این مرحرله 200 نفر شرکت می کنند.
مسابقات قرآني

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مرحله استانی سی و هشتمین مسابقات قرآنی اوقاف لرستان در دو روز برگزار می شود.

 

وی با اشاره به این که مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی در مهر ماه برگزار شد، افزود: مرحله استانی مسابقات قرآنی در روزهای 21 و 22 آبان ماه جاری برگزار می شود.

 

حجت الاسلام عباس زاده تصریح کرد: این دوره از مسابقات قرآنی اوقاف لرستان با حضور 200 نفر از شرکت کنندگان برگزار می شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مرحله استانی سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، تحقیق و اذان برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با اشاره به استقبال مردم از مسابقات قرآنی عنوان کرد: تلاش اوقاف لرستان در جهت تربیت حافظان قرآنی روز به روز بیشتر می شود.

 

ترویج سبک زندگی قرآنی از اهداف مهم برگزاری مسابقات قرآنی است

وی با اشاره به این که در جامعه امروز از سوی دشمن دسیسه های گوناگونی برای مردم به ویژه جوانان طراحی می شود، بیان کرد: برای مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمن باید سبک زندگی اسلامی و قرآنی در جامعه تبیین شود.

 

حجت الاسلام عباس زاده انجام فعالیت های قرآنی مهم ترین هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی در جامعه به ویژه بین جوانان بیان کرد و گفت: بهترین راه مقابله با دسیسه های دشمن و جلوگیری از گسترش اهداف دشمن تبیین و ترویج آموزه های قرآنی است.

 

وی برگزاری مسابقات قرآنی را وسیله ای برای انس بیشتر جوانان با قرآن و تأمل در تعالیم و آموزه های قرآنی عنوان کرد.

 

گفتنی است، مرحله استانی سی و هشتمین مسابقات قرآنی اوقاف لرستان روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 21 و 22  آبان ماه جاری در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم آباد برگزار می شود./9459/302/ب3

ارسال نظرات