۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۳۰۱۳۶۷
مدیر دفتر نماینگی خراسان اداره کل پژوهش‌های اسلامی صداوسیما:

تهیه پیوست رسانه‌ای از سوی نهادهای حوزوی یک امر ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر دفتر نماینگی خراسان اداره کل پژوهش‌های اسلامی صداوسیما گفت: نهادهای حوزوی و دینی باید در راستای انعکاس فعالیت ها و عملکرد خود از رسانه های مختلف بیشتر استفاده کنند.
جلسه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جمعی از مدیران موسسه پژوهشی فراگستر صبح امروز از دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی صداوسیما دیدار کردند. 


در این دیدار مدیر دفتر نمایندگی خراسان با اشاره به نقش بی بدیل رسانه ها در تحولات کنونی جهان، همکاری بین نهادهای حوزوی با دفتر نماینگی خراسان اداره کل پژوهشهای اسلامی صداوسیما را در راستای تقویت وهم افزایی نهادهای انقلابی را مهم ارزیابی کرد.


احمد عارفخانی با بیان اینکه نهادهای حوزوی و دینی باید در راستای انعکاس فعالیت ها و عملکرد خود از رسانه های مختلف بیشتر استفاده کنند، گفت: تهیه پیوست رسانه ای از سوی نهادهای حوزوی یک امر ضروری شد.


در ادامه این دیدار حجت الاسلام پورحسینی مدیر گروه علوم قرآن و حدیث مؤسسه پژوهشی فراگستر با بیان اینکه یکی از موضوعات محورهای پژوهشی این موسسه پیگیری و رصد دغدغه های مقام معظم رهبری است افزود: یکی از مطالبات رهبرمعظم انقلاب که از سوی موسسه فراگستر پیگیری وکار پژوهشی بر روی آن انجام شده است موضوع رسانه ونقش آن در دنیای کنونی است.


مدیر گروه علوم قرآن و حدیث مؤسسه پژوهشی فراگستر یکی از برنامه های پیشروی این مؤسسه را رونمایی از دو پوستر با موضوع رسانه، سبک زندگی و بیداری اسلامی عنوان کرد و گفت: در آینده نزدیک میزگرد علمی مدیریت نخبگان، مردم و رسانه نیز در موسسه پژوهشی فراگستر برگزار خواهد شد.


همچنین مدیر روابط عمومی این موسسه ضمن قدر دانی از همکاری دفتر نمایندگی خراسان با این موسسه خواستار انتقال تجربیات پژوهشی و رسانه ای این دفتر به مؤسسه پژوهشی فرا گستر شد.


دشتی با بیان اینکه باید حضور دفتر نمایندگی اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه در مشهد را غنیمت شمرد خواستار برگزاری جلسات مستمر بین این دونهاد شد.
/859/202/ب3

ارسال نظرات