۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۳۰۱۳۹۲
مدیر مدرسه علمیه الیگودرز خبر داد؛

اعزام طلاب مدرسه علمیه فاطمیه به راهیان نور

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز از اعزام جمعی از طلاب این مدرسه در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: این اعزام با هماهنگی مرکز مدیریت انجام شده است.
کاروان راهيان نور در منطقه عملياتي

ربابه نجفی مدیر مدرسه علمیه شهرستان الیگودرز، در گفت و گو با خبرگنار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برخی از فعالیت های مدرسه بیان داشت: دوره های آموزشی، اخلاقی و تربیتی گوناگونی در مناسبت های مختلف برای طلاب برگزار می شود.

 

وی با بیان این که در برگزاری کلاس های آموزشی و اخلاقی از اساتید برجسته حوزه دعوت می شود، افزود: کلاس روایتگری عاشورا از جمله کلاس های آموزشی و اخلاقی مؤثر بود که با شرکت همه طلاب در حال برگزاری است.

 

نجفی با بیان این که در این کلاس آثار و اهداف قیام امام حسین(ع) جهت آشنایی طلاب با حوادث مهم تاریخ برگزار می شود، عنوان داشت: در این کلاس نقش امام سجاد(ع) و حضرت زینب در تبیین اهداف قیام امام حسین و روایتگری واقعه عاشورا با حضور خانم مظلوم، از اساتید برجسته حوزه بیان می شود.

 

وی در ادامه با بیان این که بحث حجاب از جمله موضوعات مهم جامعه امروز است، ادامه داد: بحث حجاب از مسائل مهمی است که امروزه دشمن به دنبال کمرنگ کردن حجاب و عفاف در جامعه به ویژه بین جوانان است.

 

نجفی با بیان این که طلاب حوزه های علمیه که در آینده نقش مهمی در جامعه دارند، اظهار داشت: از مهم ترین وظایف امروز طلاب آشنایی با دیسیه های فرهنگی دشمن و مجهز بودن به ابزار نوین تبلیغی برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است.

 

وی در ادامه اظهار داشت: در طول سال تحصیلی نشست های گوناگونی با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه برای طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) در راستای حجاب، نقش آن در حفظ سلامت جامعه و حفظ بنیان خانواده برگزار می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز در ادامه با بیان این که جمعی از طلاب مدرسه به اردوی راهیان نور اعزام شده است، عنوان کرد: حضور طلاب و بازدید از مناطق علمیاتی، خاطره گویی جانبازان و فرماندهان دوران دفاع مقدس، زیارت بارگاه دانیال نبی(ع) از جمله برنامه های اردوی راهیان نور است.

 

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در راستای حضور در مناطق عملیاتی بیان کرد: حضور در این مناطق جنگی سنت های حسنه ای است و مورد استقبال عموم مردم به ویژه نسل جوان قرار گرفته است.

 

نجفی در پایان تجدید میثاق با آرمان های شهدا را از جمله مهم ترین اهداف اعزام کاروان های راهیان نور و حضور در مناطق عملیاتی جنوب عنوان کرد./9459/302/ب3

 

ارسال نظرات