۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۳۰۱۴۶۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

حضور زائران در اربعین حسینی دارای پیام ادامه دار بودن مکتب امام حسین است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که نگاه به اربعین حسینی(ع) باید با دیدی سرشار از معنا در همایش بزرگ شیعی باشد، گفت: حضور امام سجاد(ع) و حضرت زینب(ع) در اربعین دارای پیام ادامه دار بودن مکتب انسان ساز امام حسین(ع) است که اکنون حضور زائران نیز چنین پیامی را دارد.
حجت الاسلام بلک ، مدير کل تبليغات اسلامي استان خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمدحسین بلک مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در همایش تجلیل از مسؤولان مواکب و فعالان اربعینی حسینی(ع) سال 93 که در سالن جلسات شهید زمانی اداره کل تبلغیات اسلامی خوزستان برگزار شد، با تسلیت شهادت امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) ابراز داشت: از ماه های گذشته جلسات ویژه برای برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) انجام و پیگیری لازم جهت اجرای هر چه باشکوه به عمل رسید.

 

وی با اشاره به این که باتوجه به این که در آستانه برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) امسال هستیم لذا ضرورت دیده شد که از فعالان و خادمان زائران اباعبدالله الحسین(ع) تجلیل و نکات لازم یادآوری شود، اظهار داشت: براساس مصوبه جلسه کارگروه فرهنگی بنا شد که سازمان حج و زیارت، مواکب و هیأت ها جهادگونه عمل کنند تا بتوان اربعینی باشکوه برگزار کرد.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که اربعین حسینی(ع) امسال از جنبه نظم و نظام جامع تری برخوردار است، گفت: دستورات استاندار خوزستان و حضور فعال در برنامه ریزی استان در این راستا بسیار کمک کرده است.

 

حجت الاسلام بلک با اشاره به این که در برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) مجموعه های گوناگونی به مشارکت و همکاری در این همایش بزرگ جهان آمده اند، خاطرنشان کرد: در مرز شلمچه، منظقه آزاد اروند پشتیبان قابل توجهی از زائران اربعین حسینی(ع) را به عمل می رساند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که نگاه به اربعین حسینی(ع) باید با دیدی سرشار از معنا در همایش بزرگ شیعی باشد، ادامه داد: اربعین حسینی(ع) مجلس ختمی برای شهدا نیست؛ حضور امام سجاد(ع) و حضرت زینب(ع) در اربعین دارای پیام ادامه دار بودن مکتب انسان ساز امام حسین(ع) است که اکنون حضور زائران نیز چنین پیامی را دارد.

 

وی در پایان از همکاری همه مسؤولان مواکب و فعالان اربعین حسینی(ع) تقدیر و تشکر کرد و ابراز داشت: امیدواریم که همه بتوانند در این مسیر به وظیفه خود عمل کنند./9453/203/ب3

ارسال نظرات