۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۳۰۱۵۶۹
حجت‌الاسلام عالی:

عفت بزرگ‌ترین سرمایه زنان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام عالی گفت: اگر در زندگی عفت زن سقوط کند، سرباز برای امام زمان(عج) درست نمی‌شود؛ زیرا عفت سبب خیر و برکت برای زن می‌شود.
حجت الاسلام مسعود عالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام مسعود عالی، امشب در مراسم عزاداری دهه سوم محرم که در رضویه زاهدان برگزار شد، گفت: یکی از نشانه‌های مؤمن این است که حیا کردن در مقابل خدا و مردم است.

 

کارشناس برنامه سمت خدا افزود: زن باید در جمع حیای خود را حفظ کند بعضی از افراد هستند که حتی در جمع هم حیا ندارند در حالی که ضروریت این امر، برای زن‌ها بیشتر است.

 

وی عنوان کرد: زن زمانی که عفت خود را از دست بدهد بزرگ ترین سرمایه خود را از دست می‌دهد و جامعه‌ای که زن در آن سقوط کند، مرد نیز سقوط خواهد کرد.

 

حجت الاسلام عالی با تأکید بر لزوم حفظ عفت ابراز داشت: اگر در زندگی عفت زن سقوط کند، سرباز برای امام زمان(عج) درست نمی‌شود؛ زیرا عفت سبب خیر و برکت برای زن می‌شود و اولین نشانه پاک بودن این است که فرد از لحاظ ظاهری هرزه نباشد.

 

وی ادامه داد: هر نگاهی که آلوده باشد، یک تیر به قلب است مردم باید جلوی گوش خود را بگیرند تا هر چیزی را نشنوند از همه سخت‌تر این است که جلوی زبان خود را بگیرند تا هر چیزی نگوید در واقع به جهنم رفتن هیچ سختی ندارد ولی به بهشت رفتن خیلی سختی دارد.

 

کارشناس برنامه سمت خدا با اشاره به ویژگی‌های فرهنگ غربی تأکید کرد: فرهنگ غرب یک فرهنگ مادی و غیر از اسلام است در سال‌های پیش فرهنگ غرب زن به یک کالا تبدیل شده بود و خفت‌های زیادی به زن وارد می‌شد یعنی یک استفاده ابزاری از زن می‌شد.

 

وی اضافه کرد: یک زن باعفت و باحیا پدیده‌ای است که مرد به گرد پای او هم نمی‌رسد زن حتی باید یک شغلی را انتخاب کند که به تناسب شخصیت او باشد./831/202/ب1

ارسال نظرات