۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲
کد خبر: ۳۰۱۵۹۲
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

حکم اعدام شیخ نمر منجر به سقوط عربستان خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ ریس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با تأکید بر استفاده دستگاه دیپلماسی ایران از تمام ظرفیت های خود در راستای جلوگیری از اعدام شیخ نمر، گفت: شرایط فعلی عربستان و تصمیمات سران آل سعود نشان از خفقان، اختناق و در واقع مرگ دموکراسی در این کشور است و سقوط این کشور را در پی خواهد داشت.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که صدور حکم اعدام شیخ نمر نشانه ضعف عربستان و ترس از جایگاه این عالم است، گفت: آل سعود در مقابل قدرت گرفتن شیعیان عاجز مانده است.

 

وی افزود: شرایط فعلی عربستان و تصمیمات سران آل سعود نشان از خفقان، اختناق و در واقع مرگ دموکراسی در این کشور است.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ادعای دروغین سازمان‌های بین‌المللی غربی در دفاع از حقوق بشر، گفت: این سازمان ها با وجود ادعای دفاع از حقوق بشر، در برابر حکم اعدام شیخ نمر سکوت مرگبار کرده اند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با یادآوری فریادهای سازمان‌های بین المللی در برابر اعدام قاچاقچیان در ایران، گفت: سازمان های مدعی حقوق بشر در برابر شخصیتی آزاده خواه و کسی که نظرات خود را اعلام می کند، هیچ واکنشی نشان نمی دهند.

 

وی با تأکید بر این که اجرای حکم اعدام شیخ نمر بیانگر سقوط رژیم آل سعود خواهد بود، گفت: رژیم آل سعود در سراشیبی سقوط قرار گرفته است که چنین اتفاقات نسنجیده ای نیز این کشور را به سقوط نزدیکتر می کند.

 

حجت الاسلام حسینی با یادآوری شکست عربستان در سوریه، عراق و تجهیز تروریست های منطقه و حیثیت بر باد رفته عربستان در فاجعه منا، گفت: اجرای حکم اعدام شیخ نمر قطعا و یقینا منجر به سقوط عربستان خواهد شد.

 

وی با بیان این که اعدام شیخ نمر، حرکت خروشان شیعیان جهان را به دنبال خواهد داشت، گفت: عربستان باید تاوان سختی را برای عمل ظالمانه اش بدهد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با تأکید بر استفاده دستگاه دیپلماسی ایران از تمام ظرفیت های خود در راستای جلوگیری از اعدام شیخ نمر، گفت: در مجامع بین الملل باید برای تصمیم غلط عربستان پرونده تشکیل شود.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ریاست ایران در جنبش عدم تعهدها و دارا بودن ظرفیت مناسب برای پیگیری تصمیم ظالمانه عربستان از طریق این جنبش، گفت: ریاست مجلس شورای اسلامی باید با هماهنگی رؤسای مجالس بین الملل پیگیر رفع حکم اعدام شیخ نمر باشد تا عربستان با تصمیم معقولانه از این اقدام منصرف شود./1307/302/ب2

ارسال نظرات