۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۳۰۱۶۳۵

ثبت نام بیش از هزار نفر در چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و نهج البلاغه کاشان و آران و بیدگل

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل مؤسسه امیرالمومنین کاشان(ع) گفت: در چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و نهج البلاغه بیش از هزار نفر ثبت نام کردند.
حجت الاسلام مجتبي حسن زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مجتبی حسن زاده مدیرعامل مؤسسه امیرالمومنین(ع) شهرستان کاشان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: مؤسسه امیرالمومنین(ع) با یکهزار و 52 نفر ثبت نام برای حضور در چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن و نهج البلاغه 22 آبان ماه جاری، بیشترین آمار ثبت نام در استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.

 

وی افزود: از یکهزار و 52 نفر ثبت نام کننده برای شرکت در چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و نهج البلاغه 852 نفر در مؤسسه خواهران و برادران امیرالمومنین(ع) کاشان و 200 نفر در مؤسسه خواهران و برادارن شهرستان آران و بیدگل ثبت نام کرده اند.  

 

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به افتتاح مؤسسه امیرالمومنین آران و بیدگل در اواخر خردادماه سال جاری گفت: ثبت نام 200 نفر متقاضی برای حضور در چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و نهج البلاغه در مؤسسه امیرالمومنین شهرستان آران و بیدگل با سابقه 4 ماه فعالیت قابل توجه و امیدوار کننده است.

 

به گفته وی، استقبال قابل توجه خانواده های شهرستان آران و بیدگل از کلاس های قرآن و نهج البلاغه مؤسسه امیرالمومنین(ع) طی مدت 4 سال از تأسیس این مؤسسه در شهرستان بیانگر ظرفیت بالای این شهرستان در زمینه فعالیت های قرآن وعترت است.

 

وی افزود: توسعه کمی‌وکیفی فعالیت های فرهنگی قرآن و عترت از اولویت های مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان است که نقش موثر شعبه این مؤسسه در شهرستان آران وبیدگل برای جذب بیشترین آمار ثبت نام متقاضیان در چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و نهج البلاغه دراستان اصفهان گواه بر این مدعا است.

 

حجت الاسلام حسن زاده در ادامه با اشاره ثبت نام حدود 62 نفر متقاضی حضور در چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و نهج البلاغه در سامانه الکترونیکی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یک رویداد بزرگ قرآنی در کشور یاد آور شد: از این تعداد ثبت نام کنند استان های اصفهان با 8 هزار و 602 نفر، استان البرز با 4 هزار و 628 نفر و استان خراسان رضوی با 4 هزار و 139 نفر به ترتیب بیشترین آمار ثبت نام کننده به خود اختصاص دادند.

 

مدیرعامل مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان گفت: ثبت نام یکهزار و 52 نفر متقاضی در مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان و آران و بیدگل نقش اصلی را کسب رتبه اول استان اصفهان برای حضور در چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و نهج البلاغه داشته است./1307/203/ب1

ارسال نظرات