۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۳۰۱۶۴۲
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد خبر داد؛

برگزاری گفتمان های دینی در مدارس علمیه خرم آباد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد گفت: در ایام محرم گفتمان های دینی در مدارس خرم آباد برگزار شد و تا پایان ماه صفر همچنان ادامه خواهد داشت.
مکارم الاخلاق

حجت‌الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در این ایام محرم گفتمان های دینی در مدارس خرم آباد برگزار شد و تا پایان ماه صفر همچنان ادامه خواهد داشت.


وی با اشاره به این که با هماهنگی روحانیان مستقر در مناطق شهری و روستایی مراسم عزاداری دهه سوم محرم درحال برگزاری است، افزود: در شهرستان خرم آباد بیش از 200 مبلغ مشغول فعالیت هستند.


حجت الاسلام منصوری، وفاداری را از عنصرهای اخلاقی نهضت سالار شهیدان دانست و عنوان داشت: وفاداری عاشورایی امروز، وفاداری به فرزند سیدالشهدا و حمایت از ولی‌فقیه است.


وی با اشاره به این که دشمنان اسلام و نظام همواره به دنبال ایجاد دسیسه های گوناگون در عرصه های گوناگون هستند، بیان داشت: با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همواره این دسیسه ها خنثی می شود.


رییس تبلیغات اسلامی با اشاره به این که امروز دشمن توطئه نفوذ فرهنگی را در پیش گرفته است، ادامه داد: با تقویت فعالیت های فرهنگی، تعامل و همچنین هوشیاری مردم و مسؤولان باید جلوی نفوذ فرهنگی دشمن گرفته شود.


وی در ادامه تأکید کرد: بهترین راه مقابله با دشمن و جلوگیری از دسیسه های آنان گوش به فرمان رهبری بودن و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.


حجت الاسلام منصوری در ادامه با اشاره به فعالیت دشمن در جبهه جنگ نرم و دسیسه های گوناگون در جهت افزایش بی بند وباری و سست کردن بنیان خانواده اظهار داشت: ارزش ها و باورهابی دینی باید در جامعه و ابتدا در کانون خانواده تقویت شود.


وی با بیان این که کانون خانواده مهم ترین نقش را در راستای تربیت دینی فرزندان و انتقال آن در جامعه دارد، افزود: ما باید از مکتب حسینی و اهداف قیام امام حسین(ع) در زندگی خویش درس بگیریم.


رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد سخاوت، شجاعت، حسن خلق، صداقت، غیرت و وفاداری را ارزش والای اخلاقی و انسانی بیان کرد که می توان از مکتب حسینی درس گرفت و اظهار داشت: این ویژگی ها افزون بر حفظ بنیان خانواده نقش بسزایی در جامعه نیز دارند.


وی با بیان این که اخلاص عمل امام حسین(ع) موجب بقا و ماندگاری نهضت عاشورا شد، عنوان کرد: اخلاص عمل از دیگر درس های مکتب حسینی و رمز موفقیت انسان در هر زمینه ای است که ضروری است در زندگی فردی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرد./9459/302/ب1

ارسال نظرات