۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۳۰۱۶۴۵
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

آل سعود به پایان عمر ذلالت بار خود رسیده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز آل سعود به پایان عمر ذلالت بار خود رسیده است، گفت: کشتار بی رحمانه این رژیم جنایت کار در منطقه نشان می دهد، رژیم سعودی در حال زوال و نابودی کامل است.
معاون تبليغ حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن سیاست های خباثت آلود حکام فاسد عربستان علیه امت اسلامی، گفت: اقدامات این رژیم سفاک نشان می دهد که آل سعود همپیمان واقعی صهیونیست ها در منطقه است.

 

وی با بیان این که کشتار مردم بی گناه یمن، فاجعه انسانی یمن و حمایت های گروه های تروریستی در منطقه جهت کشتار مسلمانان، نقاب از چهره پلید و کثیف آل سعود برداشت، افزود: امروز ماهیت پلید آل سعود بسیار آشکال تر از هر زمان دیگری برای دنیا مشخص شده است.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران همچنین به صدور و تأیید حکم اعدام برای روحانی عالم و مبارز آیت الله نمر از سوی آل سعود اشاره کرد و بیان داشت: این اقدام نیز نشان داد آل سعود به هیچ اصول و قانونی در جامعه پایبند نیست.

 

وی تأیید حکم اعدام از سوی آل سعود برای آیت الله نمر را عملی وحشیانه دانست و اظهار داشت: آل سعود به خیال خود تصور می کند با اعدام این روحانی مبارز شیعه می تواند نهضت خودجوش شیعیان علیه جنایت های آل سعود را مهار کند، اما سخت در اشتباه است امروز نهضتی علیه جنایت های آل سعود در منطقه به راه افتاده است.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که اعدام روحانی برجسته شیعه عربستان آیت الله نمر باقرالنمر، خشم مسلمانان جهان و به ویژه شیعیان را علیه حکام فاسد آل سعود در پی خواهد داشت، ادامه داد: متأسفانه در برابر این حکم غیر عقلی و انسانی هیچ واکنشی از سوی سردمداران حقوق بشر انجام نشده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه نهادهای بین المللی تنها نظاره گر این ماجرا هستند و کوچک ترین عکس العملی از خود نشان نداده اند، تصریح کرد: حقوق بشر آمریکایی تنها حربه ای برای ظلم به ملت های مظلوم و بی گناه است.

 

وی  دشمنی جبهه کفر را با اسلام پایان ناپذیر دانست و تصریح کرد: به تعبیر قرآن مادامی که شعار اسلام ناب را سر دهیم، دشمنان اسلام هرگز از امت اسلام راضی نخواهند شد.

 

حجت الاسلام صادقی، ایران هراسی را هدف اصلی آل سعود دانست و با اشاره به فعالیت رسانه های دولت سعودی در این جهت تصریح کرد: در همین قضیه فاجعه منا نیز آل سعود به دنبال معطوف کردن علت حادثه به سمت حجاج ایرانی است.

 

استاد حوزه و دانشگاه، شیعه هراسی را هدف دوم آل سعود معرفی و خاطرنشان کرد: این روح استکبارستیزی جریان تشیع است که دشمن را عصبانی می کند.

 

حجت الاسلام صادقی هدف دیگر خاندان آل سعود را جنگ داخلی قدرت بیان کرد و با اشاره به جنایات آل سعود در یمن افزود: آل سعود زوال خود را مشاهده می کند از این روست که دست به چنین جنایاتی می زند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود امروز دست نشانده آمریکایی ها در منطقه خاورمیانه است، تصریح کرد: این رژیم مفسد و خبیث مهره آمریکایی ها در منطقه جهت است و دستان آنها آلوده به خون های هزاران انسان بی گناه آلوده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز آل سعود به پایان عمر ذلالت بار خود رسیده است، افزود: کشتار بی رحمانه این رژیم جنایت کار در منطقه نشان می دهد، رژیم سعودی در حال زوال و نابودی کامل است.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که آل سعود در کشتار انسان های بی گناه منطقه هم پیمان صهیونیست ها هستند، بیان داشت: جنایت های این رژیم مستکبر امروز برای بسیاری از ملت های جهان آشکار شده است./950/302/ب2

ارسال نظرات