۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۳۰۱۶۵۱
نمایشگاه مطبوعات؛

امیر گلفام: جبهه فرهنگی هشدارهای رهبر انقلاب پیرامون نفوذ دشمن را جدی بگیرد

خبرگزاری رسا ـ امیر گلفام با اشاره به تلاش گسترده دشمن برای نفوذ فرهنگی در قالب جنگ نرم، گفت: امروز دشمنان اسلام و کشور سعی دارند با چهره بزک شده و دوست نما در کشور نفوذ کنند که البته جبهه فرهنگی کشور باید هشدارهای رهبر انقلاب را جدی بگیرند.
ابراهيم گلفام ابراهيم گلفام

امیر ابراهیم گلفام رییس سازمان حفظ آثار و ارزش‏های دفاع مقدس ارتش در گفت‏وگوی با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره نفوذ فرهنگی مورد تأکید رهبر انقلاب گفت: نفوذ در گذشته به شکل سخت و با ابزار نظامی در کشور شکل گرفت که خوشبختانه با شکست دشمنان اسلام، جمهوری اسلامی با ثبات تر از گذشته شد.

 

وی در ادامه افزود: امروز دشمنان اسلام و کشور سعی در نفوذ فرهنگی در کشور به شکل نرم دارند و با چهره بزک شده و دوست نما سعی در ورود به کشور دارند که البته جبهه فرهنگی کشور باید هشدارهای رهبر انقلاب را جدی بگیرند.

 

رییس سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس ارتش خاطرنشان کرد: مسؤولان در همه جا نقش اساسی و کلیدی را به عهده دارند اما مطمئنا مسؤولان نظامی محکم و منسجم در رفع نفوذ بیگانگان ایستاده‏اند.

 

امیر گلفام با اشاره اهداف به مانورهای نظامی ابراز داشت: البته این مسأله مربوط به سپاه پاسداران است اما به طور کلی نیروی مسلح باید با نمایش گذاشتن قدرت نظامی خود به همه دنیا بفهماند که جمهوری اسلامی ایران آمادگی دفاع همه جانبه از کشور را دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز قدرت‏های سلطه که شاه‌راه‌های نظامی، اقتصادی و اجتماعی را در اختیار دارند از گسترش نفوذ جمهوری اسلامی در دنیا نگرانند و به همین سبب گسترش و نمایش قدرت نظامی کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

امیر گلفام در پایان اظهار داشت: جایگاه معنویت در نیروهای نظامی جایگاهی بسیار مهم است و امروز ارتش اسلام به عنوان یکی از مهم ترین سازمانهای ولایی است که این امر نیز به سبب وجود و تسری معنویت در ارتش است که با تلاش عقیدتی سیاسی و حضور روحانیون در سازمان‌های نظامی است./1329/پ200/ف

ارسال نظرات