۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۳۰۱۶۵۹
مدیر مدرسه علمیه ازنا مطرح کرد؛

نبود استاد سرا؛ مشکل مدرسه علمیه امام صادق ازنا

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا گفت: نبود استادسرا از مشکلات مدرسه علمیه این شهرستان است.
مدرسه علميه

حجت الاسلام عبدالله بنیادی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در مدارس علمیه افزون بر تقویت و ارتقای سطح علمی طلاب بحث اخلاقی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.


وی با بیان این که طلاب ما باید در تراز دین عمل کنند، تصریح کرد: تربیت دینی، اخلاقی و قرآنی طلاب در اولویت برنامه های مدارس علمیه است.


حجت الاسلام بنیادی با اشاره به نقش طلاب در آینده و حضور آنان در جامعه عنوان کرد: تلاش ما ازون بر ارتقای سطح علمی طلاب، تربیت و تقویت ویژگی های اخلاقی آنان است.


وی تهذیب نفس را از ویژگی های بارز طلاب بیان کرد و گفت: در این راستا در طول سال برنامه های تهذیبی گوناگونی برای طلاب برگزار می شود.


مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی ویژه طلاب عنوان داشت: از ابتدای سال تحصیلی تفسیر سوره یاسین در روزهای پنج شنبه با حضور همه طلاب مدرسه برگزار می شود.


اعطای وام یک میلیون تومانی برای طلاب جهت سفر زیارتی کربلای معلی


حجت الاسلام بنیادی با اشاره به پیش رو بودن مراسم پیاده روی اربعین خاطرنشان کرد: در این راستا برای طلابی که قصد سفر به کربلای معلی را دارند، یک میلیون تومان وام درنظر گرفته شده است.


وی در ادامه با اشاره به این که تعمیر سالن غذاخوری و فضای آشپزخانه مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا در حال انجام است، افزود: بیش از 50 نفر از طلاب مدرسه به صورت روزانه از امکانات آشپزخانه استفاده می کنند.


مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا با اشاره به فعالیت بیش از 10 استاد در مدرسه امام صادق(ع) گفت: نبود استادسرا از مشکلات این مدرسه علمیه است.


وی در ادامه تصریح کرد: در شهرستان ازنا خانه هایی جهت استقرار اساتید در این منازل وقف شده است ولی تعداد آنها کافی نیست.


حجت الاسلام بنیادی با اشاره به توسعه و ساخت این مدرسه با زیربنای بیش از 550 مترمربع در دوطبقه، حسینیه و حجره عنوان داشت: دراین راستا بدهی پیمانکار پروژه 400 میلیارد تومان است که از سوی مرکز مدیریت قراردادهایی با پیمانکار در جهت پرداخت مبلغ بدهی صورت گرفته است./9459/302/ب1

ارسال نظرات