۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۳۰۱۶۶۹
به مناسبت سالروز ورود کاروان اهل بیت به شام؛

اجتماع عظیم «منشور عزت» در چهار شهر خراسان رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه اجتماع عظیم «منشور عزت» با حضور سخنرانان شاخص در چهار شهر خراسان رضوی برگزار می شود.
ورود نمادين کاروان اسراي کربلا به شام

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف خراسان رضوی، به مناسبت ورود کاروان اهل بیت(ع) به شام و خطبه خوانی حضرت سجاد(ع) و عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) در کاخ یزید و محکومیت خاندان بنی امیه، قاتلین و عاملین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اجتماع عظیم عزاداران حسینی با عنوان "منشور عزت" هدف معرفی حماسه پیام آور کربلا به صورت ویژه در شهرهای سبزوار، شاندیز، نقاب شهرستان جوین و تربت حیدریه در روز پنج شنبه 21 و جمعه 22 آبان ماه برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش اجتماع عظیم روز پنجشنبه پس از اقامه نماز ظهر و عصر "منشور عزت" در شهر سبزوار با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) همزمان برگزار می شود.

 

اجتماع عظیم عزاداران حسینی شهر نقاب، پنج شنبه شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع این شهر شهر با سخنرانی سردار یعقوب علی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) و مداحی حاج احمد واعظی برگزار می شود.

 

این گزارش می افزاید در شهر تربت حیدریه آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، صبح جمعه 22 آبان پس قرائت دعای ندبه در جمع عزاداران حسینی این شهر به ایراد سخنرانی می پردازد.

 

خاطر نشان می شود اجتماع عظیم "منشور عزت" شهر شاندیز ساعت 9 صبح صبح 22 آبان در جمع عزاداران حسینی این شهرستان در مسجد جامع برگزار می شود.

 

سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی است.

 

یاد آور می شود در شهرهای دیگر استان خراسان رضوی نیز مراسم مشابهی با این عنوان برگزار می شود./930/101/ب1

ارسال نظرات