۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۳۰۱۷۰۰
نمایشگاه مطبوعات؛

حجت الاسلام اشرفی اصفهانی: راه نفوذ دشمن از طریق برجام را باید بست

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌ جمهوری با توجه به تلاش دشمن برای نفوذ از مسیر برجام، گفت: برجام بهانه نشود که دشمن بخواهد از این طریق در عقاید و استقلال کشور ما نفوذ کند؛ استقلال کشور ما به آسانی به دست نیامده و بر پایه خون هزاران شهید استوار است.
حجت الاسلام محمد اشرفي اصفهاني

حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، با بیان اینکه بحث نفوذ دشمن تازگی ندارد، اظهار داشت: انقلاب ما، اسلامی است و مبدأ آن فرهنگی بود؛ همان‌گونه که با سلاح فرهنگ اسلامی به جنگ رژیم طاغوت پرداختیم و آن را منهدم کردیم در برابر قدرت‌های استکباری نیز ایستادیم و در این راه هزینه‌های  بسیار سنگینی را پرداختیم.


وی ترور شخصیت‌های بزرگ را یکی از مهم‌ترین هزینه‌هایی عنوان کرد که برای به ثمر نشستن انقلاب پرداخت شده است و افزود: ما شخصیت‌هایی مانند بهشتی‌ها، مطهری‌ها و شهدای محراب را از دست دادیم و از جمله  آنها مرحوم پدر ما آیت الله اشرفی اصفهانی بودند.

 

دشمن هیچ‌گاه دست از سر انقلاب اسلامی برنمی‌دارد
رییس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌ جمهوری با اشاره به جنگ تحمیلی 8 ساله با رژیم بعثی، گفت: همه اینها بر اثر آن بود که ما یک انقلاب اسلامی با ریشه فرهنگ اسلامی را به وجود آوردیم؛ بنابراین دشمن دست بردارد نیست.


حجت الاسلام اشرفی اصفهانی افزود: امروز هم دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی و فرهنگی ما با سلاح فرهنگ به جنگ ما آمده و می خواهد فرهنگ ما را زیر سؤال ببرد و از طریق فرهنگ اصیل اسلامی نفوذ کند.


وی با اشاره به روشنگری رهبر معظم انقلاب پیرامون مسأله نفوذ دشمن، گفت: این نفوذ به شکلی است که اگر دشمن را از در بیرون کنیم از پنجره وارد می شود و اگر از پنجره بیرون کنیم از راه دیگری وارد خواهد شد؛ آنها به دنبال این هستند که جوانان را فریب دهند و کم کم اصل اسلام و انقلاب ما را هدف قرار دهد؛ ما باید مراقب و به هوش باشیم.

 

راه نفوذ دشمن از طریق برجام را باید بست
رییس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌ جمهوری خاطرنشان کرد: بحث برجام بهانه نشود که دشمن بخواهد از این طریق در عقاید و استقلال کشور ما نفوذ کند؛ استقلال کشور ما به آسانی به دست نیامده و بر پایه خون هزاران شهید استوار است.


حجت الاسلام اشرفی اصفهانی ادامه داد: همواره نخستین شعار ما در دنیا «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بوده است؛ استقلال ما، استقلال فرهنگی است؛ فرهنگ و ریشه های اسلام و انقلاب ما که با خون شهدا عجین شده است باید حفظ شود تا مبادا دشمن بخواهد از این راه بر ما نفوذ پیدا کند و فرهنگ و استقلال ما را مورد هجمه قرار دهد.


وی بیان داشت: ما باید سعی کنیم دشمن را در این عرصه نیز مأیوس کنیم؛ همان‌گونه که در 8 سال دفاع مقدس نگذاشتیم کوچکترین خدشه ای به نظام ما وارد شود، امروز نیز باید تلاش کنیم اصالت، عقاید، فرهنگ و ارزش‌های انقلاب ما محکم و استوار حفظ شود تا مبادا خدایی نکرده افکار جوانان ما خدشه دار شود.

 

حوزه علمیه برای مقابله با نفوذ دشمن آمادگی کامل داشته باشد
رییس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌ جمهوری با اشاره به اینکه انقلاب، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب از حوزه علمیه برخاسته اند، گفت: ما هرچه داریم به برکت وجود اسلام و روحانیت و در رأس آنها امام عظیم الشأن و رهبر معظم انقلاب است.


حجت الاسلام اشرفی اصفهانی افزود: همه امیدها و چشم ها به قم دوخته شده است و حوزه علمیه قم باید آمادگی کامل داشته باشد تا بتواند در مقابل تهاجم های فرهنگی و اعتقادی از اسلام دفاع کند.


وی حوزه علمیه را مدافع اعتقادات اسلامی و حریم مقدس ولایت فقیه خواند و گفت: حریم اسلام و قرآن باید به وسیله روحانیت حفظ و حراست شود و در رأس آنها حوزه علمیه قم سکان دار این انقلاب و حوزه علمیه است؛ مراجع عظام تقلید، شخصیت‌های برجسته، نویسندگان، متفکران، اندیشمندان، فیلسوفان، مفسرانی که در قم هستند باید همواره به هوش باشند.


رییس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌ جمهوری تأکید کرد: امروز حوزه علمیه با حوزه 50 سال پیش متفاوت است باید روحانیت مجهز باشد و با هر نوع سلاحی که می تواند به جنگ دشمن برود./928/پ200/ف

ارسال نظرات