۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۳۰۱۸۶۹
معاون دیوان عدالت اداری کشور:

اعدام شیخ نمر کاخ متروکه آل‌سعود را ویران می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده پیشین مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در رابطه با تبعات اجرای حکم اعدام شیخ نمر از سوی آل‌سعود گفت: اجرای این حکم منجر به سقوط کامل کاخ متروکه آل‌سعود می‌شود.
حجت الاسلام موسي قرباني

حجت الاسلام موسی قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در رابطه با صدور حکم اعدام شیخ نمر، اظهار داشت: عمر عربستان رو به اتمام است و برای همین وقتی به آخر کار می رسد دست به این اقدامات پلید می‌زند.

 

معاون دیوان عدالت اداری کشور با بیان اینکه عربستانی ها وقتی خود را در فنا و نابودی می بینند دست به اقدامات قضایی خشن می زنند، خاطرنشان کرد: کشتن عده ای از شیعیان و این اقدامات منجر به سقوط کاخ متروکه آل سعود سعود می شود، آنها عاقلانه با این موضوع برخورد نمی کنند و گور خود را با این اقدام می کنند.

 

وی با بیان اینکه حادثه دلخراش منا در عربستان این اقدام آل سعود را تحت شعاع قرار داد، گفت: آنها با اجرای حکم اعدام شیخ نمر قصد انحراف اذهان عمومی را دارند.

 

نماینده پیشین مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش ارشاد گونه علماء و روحانیون نسبت به اینگونه وقایع، خاطرنشان کرد: در اینجا دفاع از مظلوم و اتهامی به این عالم دینی مطرح می شود، روحانیون نیز نسبت به این رفتار آل سعود نقش روشنگری و هدایت مردم را به عهده دارند./818/ت302/ف

ارسال نظرات