۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۳۰۱۸۸۶

ساختمان جدید پژوهشکده حدیث افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ ساختمان جدید پژوهشکده حدیث با حضور مدیر مرکز و معاون پژوهش حوزه‌های علمیه و مدیر مراکز تخصصی افتتاح شد.
افتتاح
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ساختمان جدید پژوهشکده حدیث با حضور مدیریت مرکز و معاون پژوهش حوزه‌های علمیه و مدیر مراکز تخصصی صبح امروز افتتاح شد.
در این مراسم حجت الاسلام سید علی عماد به لزوم برنامه‌ریزی دقیق در زمینه تحقیقات و پژوهش‌های حوزوی اشاره کرد و گفت: چرخه نیروی انسانی، تولید، نشر و ارتباط با مصرف کننده در حوزه‌های علمیه در وضعیت مناسبی است.
وی افزود: واحدهای تولید علم باید به فکر اقتصاد علم خود باشند؛ پژوهشگران باید پژوهش‌های خود را با توجه به خواسته مصرف کنندگان تنظیم کنند و از عواید این تحقیقات هزینه خود را تأمین کنند.
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواستار ارائه گزارش سه سالانه از سوی مسؤولان مراکز حوزوی شد و گفت: مسؤولان مراکز حوزوی باید روند طی شده ظرف سه سال کاری را ارائه دهند تا افزون بر اینکه حوزه علمیه از فعالیت‌ها آگاه می‌شود، هر مرکز بداند که چه فعالیت‌هایی را تاکنون انجام داده و چه فعالیت‌هایی را باید در آینده انجام دهد.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام فرهاد عباسی مدیر مرکز تخصصی علوم حدیث با تبریک به مناسبت افتتاح ساختمان جدید پژوهشکده حدیث به محدثان و پژوهشگران در این عرصه آماری از فعالیت‌های این مرکز ارائه داد.
شایان ذکر است ساختمان جدید پژوهشکده حدیث، قم، ابتدای صفاشهر، جنب حوزه علمیه خواهران، پلا ک 2 است که از این پس پژوهشگران می‌توانند از این مرکز برای فعالیت‌های حدیثی خود استفاده کنند./836/پ202/ف
ارسال نظرات