۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۳۰۱۹۰۳
با حضور 300 برگزیده مرحله شهرستانی؛

مرحله استانی مسابقات قرآنی اوقاف لرستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مرحله استانی مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان با شرکت 300 نفر از شرکت گنندگان استان صبح امروز در استان برگزار شد.
 مسابقات قرآني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مرحله استانی مسابقات قرآنی اوقاف استان لرستان، صبح امروز با شرکت 300 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی در استان برگزار شد.


حجت الاسلام  مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستانف در حاشیه برگزاری این مسابقات قرآنی در جمع خبرنگاران گفت: استان لرستان در طرح تربیت حافظان قرآن از استان های پیشرو است.


وی با بیان این که در سال جاری اوقاف لرستان هشت هزار و 200 نفر را در حفظ قرآن تعلیم و آموزش داده است، یادآور شد: این دوره از مسابقات قرآنی اوقاف در دو بخش برادران و خواهران برگزار می‌شود.


وی با اشاره به این که مرحله استانی مسابقات قرانی اوقاف بخش خواهران امروز در حال برگزاری است، عنوان کرد: مسابقات قرانی بخش برادران نیز فردا 22 آبان ماه جاری برگزار می شود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با یادآوری به این که مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف لرستان با شرکت دو هزار نفر از شرکت کنندگان برگزار شد، اظهار داشت: شرکت کنندگان مرحله شهرستانی در هفت رشته با هم به رقابت پرداختند.


وی در ادامه تصریح کرد: 300 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی امروز و فردا در دو بخش خواهران و برادران و در هفت رشته به رقابت می پردازند.


حجت الاسلام خاکباز یادآور شد: نفرات اول تا سوم مرحله استانی مسابقات قرانی اوقاف لرستان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات که به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می شوند، راه می یابند.


وی در ادامه تصریح کرد: برگزیدگان مرحله کشوری نیز در مسابقات بین‌المللی قرآنی اوقاف که خرداد ماه سال آینده برگزار می شود راه می یابند.
گفتنی است، مرحله استانی مسابقات حفظ قرآن اوقاف لرستان، در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم آباد در حال برگزاری است./9459/202/ب2

ارسال نظرات