۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۳۰۱۹۱۲
در محکومیت جنایات آل سعود صادر شد؛

بیانیه طلاب، اساتید و مسؤولان مدارس علمیه حضرت مهدی مشهد

خبرگزاری رسا ـ طلاب، اساتید و مسؤولان مدارس علمیه حضرت مهدی مشهد در بیانیه‌ای با محکوم کردن جنایات آل سعود مطرح کردند: دولت عربستان باید بداند که اربابان آمریکایی و اسراییلی، شرکا و هم پیمانان خوبی برایشان نخواهند بود و در هنگام زوال و نابودی زودهنگام آنان به یاریشان نخواهند آمد.
مدارس علميه حضرت مهدي (عج)

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در مشهد، طلاب، اساتید و مسئولان مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) در محکومیت جنایات آل سعود و کشتار ملت مظلوم یمن بیانیه ای صادر کردند. در این بیانیه از دولت های اسلامی خواسته شده که از طریق راهکارهای بین المللی با تجاوز رژیم سعودی به خاک یمن مقابله شود.  متن این بیانیه به این شرح است:

 

بسم الله القاصم الجبارین
بار دیگر تاریخ بشریت جنایت و پستی دیگری را شاهد است. از سویی هر صبح و شام کشتار بی رحمانه انسان‌های بی گناه کشور یمن توسط جنگنده های سعودی اتفاق می‌افتد و از سویی دیگر رسانه‌های عربستان تاریخ 24 اردیبهشت ماه را برای اعدام شیخ نمر، روحانی انقلابی عربستانی اعلام کرده‌اند.


ما طلاب، اساتید و مسئولان مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) این اقدامات وقیحانه را به شدت محکوم می نماییم و اعلام می داریم که دولت عربستان باید بداند که این اقدامات غیر دینی و غیر انسانی مهر پایانی به حکومت ننگین سعودی خواهد بود؛ چرا که رسول اکرم فرمود: "الملک یبقى مع الکفر و لا یبقى مع‏ الظلم‏"


دولت عربستان باید بداند به زمین ریختن خون‌های پاک انسان های بی گناه، مردان و زنان و کودکان و استفاده از سلاح های کشتار جمعی در مقابل مردم بی دفاع یمن و ریختن خون عالمی مردمی و عدالتخواه قدم گذاشتن در راه نمرود و فرعون و دیگر جباران عالم است که نص قرآنی و شهادت تاریخ نشان داده است که باطل نابود شدنی است که "ان الباطل کان زهوقا" و خاطر نشان می سازیم که بنابر وعده قرآنی پایان جهان از آن مستضعفان است که "وَ نُریدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثین‏"


دولت عربستان باید بداند که اربابان آمریکایی و اسراییلی، شرکا و هم پیمانان خوبی برایشان نخواهند بود و در هنگام زوال و نابودی زودهنگام آنان به یاریشان نخواهند آمد.


ما از دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر دول اسلامی و سازمان های بین المللی اسلامی توقع داریم در اقدامی عاجل با ورود شجاعانه و محکومیت این جنایات و استفاده از راهکارهای حقوقی بین المللی از ریخته شدن خون این عالم بیدار به دست دولت جبار سعودی جلوگیری نموده و به اشغالگری و تجاوز سعودی پایان ببخشند.


در پایان با دعا برای تعجیل در فرج منجی عالم بشریت و عدالت گستر حقیقی جهان، آمادگی خود را برای هر گونه اقدام انقلابی به فرمان رهبر معظم انقلاب حفظه الله اعلام می داریم./863/101/ب2

ارسال نظرات