۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۳۰۱۹۱۸
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

بیش از 220 مبلغ خواهر در لرستان مشغول به فعالیت تبلیغی هستند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از فعالیت تبلیغی بیش از 220 نفر از مبلغان خواهر حوزه‌ علمیه خواهران لرستان در استان خبر داد.
خواهران مبلغ

سمیه عزیزی، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، 220 نفر از مبلغان خواهر حوزه های علمیه لرستان مشغول فعالیت تبلیغی هستند.


وی با بیان این که این تعداد مبلغ از ابتدای ماه محرم فعالیت تبلیغی خود را آغاز کرده اند، افزود: فعالیت مبلغان خواهر تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
عزیزی تصریح کرد: خواهران مبلغ در مدارس، حسینه ها، ارگان های دولتی و مجالس خانگی مشغول فعالیت هستند.


عزیزی در ادامه خاطرنشان کرد: این تعداد از مبلغان از فارغ التحصیلان مدارس علمیه و طلاب پایه های چهار به بالا می باشند که در حال انجام فعالیت تبلیغی هستند.


معاون فرهنگی حوزه های علمیه لرستان با بیان این که در ایام محرم در برخی مدارس علمیه استان مراسم عزاداری به صورت عمومی برگزار شد، ادامه داد: مراسم اربعین حسینی نیز در برخی مدارس برای عموم مردم برگزار می شود.


وی پاسخگویی به شبهات دینی، جلوگیری از ورود بدعت ها و خرافات در مراسم عزاداری و روضه های خانگی را از جمله فعالیت تبلیغی مبلغان خواهر عنوان کرد.


عزیزی تصریح کرد: حضور مبلغان خواهر در مجالس خانگی و آگاه سازی بانوان از دسیسه های فرهنگی دشمن را امری مهم و اثرگذار بیان کرد.
وی با اشاره به فعالیت دشمن در جبهه جنگ نرم و استفاده از ابزارهای گوناگون همچون ماهواره بیان کرد: آگاهی مردم به ویژه بانوان از آثار ماهواره در زندگی و تأثیر آن بر روحیه فرزندان از دیگر برنامه های تبلیغی خواهران مبلغ است./9459/303/ب2

ارسال نظرات