۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۳۰۲۰۶۷
در افتتاحیه پنجمین دوره تربیت مربی عفاف و حجاب صورت گرفت؛

رونمایی از درس‌نامه عفاف و شبکه مفهومی عفاف و حجاب

خبرگزاری رسا ـ در افتتاحیه پنجمین دوره تربیت مربی و دانش آموختگی عفاف و حجاب با حضور آیت الله نعیم آبادی، حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی، حجت الاسلام اسکندی و سردار زاهدیان از درس‌نامه عفاف و شبکه مفهومی عفاف و حجاب رونمایی شد.
عفاف و حجاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در افتتاحیه پنجمین دوره تربیت مربی و دانش آموختگی عفاف و حجاب که با حضور آیت الله نعیم آبادی رییس کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان رهبری، سردار زاهدیان رییس پلیس امنیت کشور، حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام اسکندری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم، از درس‌نامه عفاف و شبکه مفهومی عفاف و حجاب رونمایی شد.


گفتنی است این درس‌نامه در سه جلد تألیف شده است که در موضوع عفاف و حجاب با توجه به نگاه قرآنی و روایات این بحث را از منظر فقهی بررسی کرده است و به صورت مدون و تخصصی روش های اجرای عفاف و حجاب در جامعه را برسی کرده و آثار حجاب و عفاف را بیان کرده است.

 

در این مراسم که با حضور سردار زاهدیان برگزار شد به تعدادی از سؤالات شرکت کنندگان در زمینه‌های امنیتی پاسخ داده شد و در انتها از دانش آموختگان مؤسسه عفاف و حجاب تقدیر به عمل آمد./843/پ203/ف

ارسال نظرات