۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۳۰۲۱۳۸
نمایشگاه مطبوعات؛

نماینده ولی فقیه در ارتش: رسانه‌ها از پرداختن به وضعیت فکری و معنوی جوانان غافل نباشند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام آل هاشم گفت: جوانان ما امروز چه در حوزه و چه در دانشگاه افتخارات فراوانی برای کشور آفریده اند و چرخ هسته ای، تولید و ورزش به دست آنها به گردش در آمده است، بنابراین یکی از وظایف سنگین ما به ویژه در رسانه، فعالیت های فرهنگی با اولویت جوانان است.
سيد محمد علي آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، با بیان این که اولویت کار رسانه ها باید کار فرهنگی باشد، اظهار داشت: امروز وظیفه اصلی رسانه ها پرداختن به امور جوانان به ویژه امور دینی و معنوی آنها است چراکه امروز تمام موفقیت های کشور به برکت همین جوانان است.

 

 

وی ادامه داد: جوانان ما امروز چه در حوزه و چه در دانشگاه افتخارات فراوانی برای کشور آفریده اند و چرخ هسته ای، تولید و ورزش به دست جوانان به گردش در آمده است، بنابراین یکی از وظایف سنگین ما فعالیت های فرهنگی با اولویت جوانان است.

 

 

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب در زمینه پرداختن به امور جوانان، ابراز داشت: تمام تلاش دشمن هم بر این است که جوانان را از ما گرفته و به انحراف بکشاند، بنابراین استاد دانشگاه باید با دل و جان با جوان کار کند و او را از خطرات حفظ کند، چرا که این جوانان ادامه همان جوانان انقلاب و دفاع مقدس هستند و نشان بر این مدعا شهیدان زیادی است که در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) تقدیم نموده ایم که همه از جوانان هستند.

 

 

وی با تأکید بر نشاط به عنوان یکی از مؤلفه های جذب جوانان، تصریح کرد: این باید مشخص شود که نشاط با اختلاط دختر و پسر و کنسرت های موسیقی حاصل نمی شود، بلکه نشاط واقعی در تقویت امور معنوی جوانان به دست می آید.

 

 

نماینده ولی فقیه در ارتش اضافه کرد: در این میان نباید از نقش مسؤولان هم در رسیدگی به امور جوانان غافل شد و دولت و مجلس هرکدام به نوبه خود نباید از این مهم چشم پوشی کنند و بایستی کارهای علمی و معنوی برای جونان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

 

وی در پایان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که تنها راه مبارزه با استکبار مقاومت است، تأکید کرد: اگر بخواهیم در برابر دشمنان کم نیاوریم در کنار تقویت نیروهای مسلح و تمرکز بر دشمن و مبارزه هوشیارانه بایستی فرهنگ قرآن و امام و شهدا و تبعیت از ولایت فقیه را نیز تقویت کنیم./1330/پ200/ف

ارسال نظرات