۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۳۰۲۱۶۳
حجت الاسلام مصباحی مقدم:

هدف آمریکا از برقراری رابطه با ایران، نفوذ است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مردم در مساله نفوذ سست رفتار کنند ضربه سختی خواهند خورد زیرا با توافق برجام دشمنی مردم ما با آمریکا کم نشده و هدف آنان از برقراری رابطه با ایران تنها نفوذ است.
302163 302163 302163 302163 302163

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز 22 آبان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر ری به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امروز ما باید از عاشورا هم درس و هم عبرت بگیریم.

 

وی افزود: خداوند در قرآن مجید می‌فرماید اگر به قوم و ملتی نعمتی داده شد آن نعمت را از آنان نمی‌گیرم مگر این که شایستگی آن نعمت را از دست بدهند و وضعیت خود را تغییر دهند.

 

حجت الاسلام مصباحی مقدم تصریح کرد: اگر اعمال انسان شایسته و خداپسندانه باشد خدا نعمت‌هایی که به او داده حفظ و روزافزون می‌کند و اگر کفران نعمت کند عذاب الهی بر آنان نازل می‌شود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بعد از رحلت پیامبر(ص) مردم آن نعمت ولایت را که خداوند به آنان داده بود کنار گذاشتند و سبب انحراف عظیم در جامعه شدند.

 

وی افزود: این انحراف سبب لشکر کشی یزید برای به شهادت رساندن امام حسین(ع) شد و این جنایت را زمانی توانست انجام دهد که با ایجاد مرجعیت دینی بدلی از نظر فرهنگی به سطح جامعه اسلامی نفوذ کرده بود.

 

حجت الاسلام مصباحی مقدم گفت: بعد از رحلت امام راحل مجلس خبرگان رهبر معظم انقلاب را به عنوان ولی فقیه معرفی کردند و در طی این 27 سال ما شاهد تدبیر و هدایت‌های درخشان ایشان هستیم آمریکا با تصور اینکه بعد از رحلت امام راحل نظام جمهوری اسلامی ایران از بین خواهد رفت سخت در اشتباه بود زیرا بی اطلاع از آن بود که شاگرد تربیت شده در مکتب امام راحل پرچم انقلاب را در دست خواهد گرفت و اجازه نخواهد داد کوچک‌ترین خدشه‌ای به نظام اسلامی وارد شود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: ابراز شادی آمریکا و صهیونیسم از مذاکره با ایران به این دلیل است که تصور می‌کنند تا 15 سال دیگر نسل انقلاب از بین می‌رود و نسل آینده را نیز با ابزارهایی از قبیل اینترنت و شبکه‎های اجتماعی منحرف کنند تا موجب نابودی انقلاب اسلامی شود.

 

حجت الاسلام مصباحی مقدم اظهار داشت: ما باید به دو موضوع توجه کنیم اول، همه ما باید هوشیار باشیم با محوریت و اقتدا به رهبری از مسیر انقلاب و اسلام ناب محمدی خارج نشویم و دوم، مراقب تربیت انقلابی فرزندان خود باشیم.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر مردم در مساله نفوذ سست رفتار کنند ضربه سختی خواهند خورد زیرا با توافق برجام دشمنی مردم ما با آمریکا کم نشده و هدف آنان از برقراری رابطه با ایران تنها نفوذ است./813/202/ب1

ارسال نظرات