۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۳۰۲۲۴۲
مدیر انجمن نجات از حلقه کشور:

مسؤولان نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی را ارزش بدانند

خبرگزاری رسا - مدیر انجمن نجات از حلقه کشور، نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه اسلامی را ارزش خواند و گفت: روحانیان در تشریح سبک زندگی اسلامی در جامعه گام بردارند و مسؤولان با اشاعه و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه، آن را به عنوان یک ارزش مهم بدانند و در راستای بالا رفتن سطح فرهنگ اسلامی تلاش کنند.
حجت الاسلام محمدرضا انهاري حجت الاسلام محمدرضا انهاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد رضا انهاری، مدیر انجمن نجات از حلقه کشور با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بیان کرد: رسانه‌ها و فضاهای مجازی در کشور باید در راستای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن بیش از پیش گام بردارند.

 

مدیر انجمن نجات از حلقه کشور اظهار داشت: رسانه ها باید مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان را به عنوان اهداف و فعالیت‌های خود بدانند.

 

حجت الاسلام انهاری با بیان این که سبک زندگی غربی، یعنی تلاش همه جانبه برای دنیایی شدن، گفت: سبک زندگی غربی، می‌خواهد انسان را دنیایی کند.

 

مدیر انجمن نجات از حلقه کشور با بیان این که  سبک زندگی اسلامی باید در جامعه اسلامی نهادینه شود، خاطر نشان کرد: مسؤولان باید از راه‌های گوناگون افراد جامعه را در سراسر مراحل زندگی با سبک زندگی اسلامی آشنا کند.

 

حجت الاسلام انهاری خاطر نشان کرد: امروز مسؤولان باید اشاعه و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی را در جامعه اسلامی به عنوان یک ارزش مهم بدانند و در راستای بالا رفتن سطح فرهنگ در جامعه اسلامی تلاش کنند.

 

مدیر انجمن نجات از حلقه کشور با اشاره به این که سبک زندگی اسلامی جوانان را از تهاجم فرهنگی دشمنان مصون می‌دارد، بیان داشت: سبک زندگی اسلامی سبب آسودگی خیال و رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گردد.

 

حجت الاسلام انهاری در ادامه با بیان این که روحانیان در تشریح سبک زندگی اسلامی در جامعه گام بردارند، اظهار داشت: سبک زندگی اسلامی جامعه اسلامی بسیاری از مشکلات را به آسانی برطرف خواهد کرد و سبب آسودگی خیال می شود./842/پ200/ف2

ارسال نظرات