۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۳۰۲۲۶۲
مدیر دفتر خبرگزاری رسا:

حواشی برای رسانه دینی مضر است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام صدارت گفت: برخی رسانه‌های دینی بعضاً رسالتشان را انجام نمی‌دهند یعنی به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازند که برای آنان مضر است.
حجت‌الاسلام صدارت

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد صدارت، مدیر دفتر خبرگزاری رسا در تهران، در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در بیان تازه‌های این خبرگزاری و استقبال از غرفه آن، گفت: مؤسسه مطبوعاتی رسا در کارش توسعه داشته است و در کنار خبرگزاری رسا، نشریه رسائل نیز مجوز گرفته است، همچنین فعالیتمان در فضای مجازی در حال گسترش است و تاکنون پایگاه‌های «وسائل» و «تیه» را راه‌اندازی کرده‌ایم که به ترتیب مربوط به فقه حکومتی و صهیون‌پژوهی هستند. استقبال از غرفه رسا نیز نسبت به سال قبل بهتر شده است.

 

وی در معرفی راه موفقیت رسانه‌های دینی افزود: یکی از نیازهای همیشگی بشر، نیاز به دین بوده است، این مطلب نشان می‌دهد در هر دوره‌ای که باشیم بحث دین به عنوان یکی از نیازهای اساسی مطرح است یعنی رسانه‌های دینی همیشه مخاطبان خودشان را دارند اما بحث اینجاست که آیا رسانه‌های دینی درست عمل می‌کنند یا خیر؟ در پاسخ باید بگویم که رسانه‌های دینی نیز بعضاً رسالتشان را انجام نمی‌دهند یعنی به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازند که برای آنان مضر است.

 

صدارت در پایان با انتقاد از شعار امسال نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: در کل خوب بود مسئولین برگزاری نمایشگاه با توجه به جلساتی که با مسؤولان رسانه‌ها داشتند از آنان نیز نظرسنجی می‌کردند./907/د101/ب2

 

منبع: کانون خبرنگاران نبأ

ارسال نظرات