۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۳۰۲۲۶۹
نمایشگاه مطبوعات؛

حداد عادل: رسانه ها در نقد عدالت و انصاف را رعایت کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ها باید در نقد ها و اخبار مورد نظرشان عدالت و انصاف را رعایت کنند و در مسیر ترویج و شریخ اخلاق اسلامی و معنویت گرایی در کشور گام بردارند.
حداد عادل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در جمع خبرنگاران بیان کرد: رسانه ها در ایران اسلامی باید به تشریح اهداف انقلاب و نظام بپردازند.

 

حداد عادل بیان کرد: رسانه ها باید در نقدها و اخبار مورد نظرشان عدالت و انصاف را رعایت کنند و در مسیر ترویج اخلاق اسلامی و معنویت گرایی در کشور گام بردارند.

 

رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی خاطر نشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رسانه ها باید به دور از بازی های سیاسی و جناح گرایی به حرفه با ارزش خود ادامه دهند.

 

حداد عادل به درست نویسی و توجه به خط فارسی در رسانه ها تاکید و خاطر نشان کرد: امروز رسانه ها باید دستور زبان فارسی را صحیح و با رعایت اصول در رسانه های خود درج کنند.

 

رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی بیان کرد: رسانه‌ها در درجه اول رعایت قوائد درست نویسی و توجه به خط فارسی را مد نظر قرار دهند که در همین راستا رسانه‌هایی را که این دستور زبان فارسی را رعایت می‌کنند از آنها با بررسی‌های لازم تقدیر به عمل می‌آید.

 

گفتنی است، در آیین اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از 10 غرفه برتر این نمایشگاه معرفی و تقدیر به عمل آمد./842/پ200/ج

ارسال نظرات