۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۳۰۲۳۰۰

مدیرکل ارشاد قم: تالار مرکزی قم تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام دانشی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با وجود مشکلات متعدد اداری و منابع، تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت های موجود و گسترش هنر و فرهنگ اسلامی انجام می‌دهد.
حجت الاسلام عباس دانشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس دانشی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا، در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور، درباره فعالیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: یکی از فعالیت‌های درحال انجام، گسترش فضاهای فرهنگی و هنری قم است.

 

حجت الاسلام دانشی ادامه داد: از تمام ظرفیت‌های موجود برای گسترش و سامان یافتن فضاهای جدید استفاده می‌شود؛ تمام ظرفیت مجتمع شهبد آوینی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری اختصاص داده می‌شود؛ در صورت تأمین اعتبار تعمیرات تجهیزات اداره فرهنگ ارشاد اسلامی انجام می‌شود.

 

وی اظهار داشت: تالار مرکزی شهر قم با سالن های 600 و 200 نفره و بسیاری فضاهای دیگر برای بهره برداری فرهنگی و هنری آماده شده است؛ شهردار و استاندار قم در انجام این امور به خوبی یاری‌گر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده‌اند؛ تالار مرکزی شهر تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.

 

حجت الاسلام دانشی افزود: توسعه نیروهای سازمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در دستور کار این سازمان قرار دارد؛ شورای فرهنگ عمومی با انتصاب سید مرتضی اسماعیلی طبا که سابقه فعالیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مشاور دو استان را دارد، امیدوار است این شورا با تحولی جدید ادامه فعالیت دهد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ابراز کرد: درشرایط کنونی، در بخش های مختلف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، با محدودیت منابع و ساختار نامناسب اداری رو به رو است و سطح توقعات و نیازها نیز متفاوت است؛ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، تلاش می‌کند تا با ایجاد ظرفیت های جدید، رونقی در زمینه فرهنگ و هنر ایجاد کند.

 

وی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم را فاقد معاونت مطبوعاتی دانست و تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود در این اداره، شخصی برای معاونت مطبوعاتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، تا به امروز، معرفی نشده است؛ پیگیری‌هایی برای برطرف کردن این مشکلات انجام شده است و امیدواریم که هر چه زودتر به نتایج خوبی برسیم./840/پ202/ف2

ارسال نظرات