۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۳۰۲۳۵۴
مشاور فرهنگی رییس جمهور:

رسانه‌ها فعالیت‌های فرهنگی خود را ارتقا دهند

خبرگزاری رسا ـ مشاور فرهنگی رییس جمهور با بیان این که رسانه ها در توسعه فرهنگ اسلامی در جامعه نقش آفرینی کنند، گفت: رسانه های باید فعالیت‌های فرهنگی خود را افزایش دهند و به بحث رابطه‌ رسانه با فرهنگ در جامعه بپردازند.
سيدرضا صالحي اميني مشاور فرهنگي رييس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیدرضا صالحی امینی مشاور فرهنگی رییس جمهور و رییس مرکز اسناد و کتابخانه ملی در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در جمع خبرنگاران بیان کرد: رسانه ها در ارتباط بین فرهنگ و جامعه به خوبی می توانند نقش آفرینی کنند.

 

توسعه و نهادینه کردن فرهنگ در جامعه

مشاور فرهنگی رییس جمهور بیان کرد: دولت تدبیر و امید در رابطه با توسعه و نهادینه کردن فرهنگ در جامعه و در راستای حل مشکلات این بخش با برنامه ریزی های مختلف در راستای ارتقای بودجه های فرهنگی گام برداشته است.

 

صالحی امینی با بیان این که تمامی موضوع فرهنگ بودجه نیست، گفت: درست است بودجه یکی از عوامل موثر در حوزه فرهنگ به شمار می‌آید اما و عوامل دیگری همچون حوزه های علمیه، آموزش و پرورش،‌ صدا و سیما، نخبگان و رسانه ها نقش اساسی در حوزه فرهنگ دارند.

 

افزایش که رسانه‌های اختصاصی فعال در حوزه کتاب 

رییس مرکز اسناد و کتابخانه ملی با بیان این که رسانه‌های اختصاصی فعال در حوزه کتاب باید حمایت و تعدادشان افزایش یابد، گفت: امیدواریم با تعاملات و برنامه ریزی های منسجمی که با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده شاهد تحول بزرگی در بخش رسانه‌های اختصاصی فعال در حوزه کتاب باشیم.

 

مشاور فرهنگی رییس جمهور با بیان این که رسانه ها در توسعه فرهنگ اسلامی در جامعه نقش آفرینی کنند، گفت: رسانه های باید فعالیت‌های فرهنگی خود را افزایش دهند و به بحث رابطه‌ رسانه با فرهنگ در جامعه بپردازند./842/پ202/ف

ارسال نظرات