۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۳۰۲۳۸۸
آیت الله کعبی:

طراحی امروز دشمن خلق اراده های موهوم به نام ملت در مقابل ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله کعبی با تاکید بر این که دشمن می خواهد از ظرفیت های درون نظام علیه نظام اسلامی استفاده کند، انتخابات را یکی از این ظرفیت ها دانست و گفت: طراحی امروز دشمن خلق اراده های موهوم در مقابل ولایت فقیه به نام ملت است.
سخنراني آيت الله کعبي در جمع مردم دزفول سخنراني آيت الله کعبي در جمع مردم دزفول سخنراني آيت الله کعبي در جمع مردم دزفول سخنراني آيت الله کعبي در جمع مردم دزفول
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله کعبی در اجتماع مردم ولایت مدار دزفول با استناد به آیات و روایاتی از قرآن کریم، تصریح کرد: اراده خداوند بر این تعلق گرفته که حق پیروز و باطل نابود و ریشه کن شود و در گذر تاریخ حق پیروز خواهد شد و مجرمان و کافران و فاسقان نابود می شوند.
 
وی با بیان این که سنت های الهی شامل دو دسته مطلق و مقید هستند، تصریح کرد: سنت های الهی مطلق سنت هایی هستند که شرط و شروط ندارند مثل پیروزی حق و شکست باطل؛ اما بعضی از سنت ها توأم با شرائطی است «إن تنصروا الله ینصرکم و یثبت أقدامکم یا لأن شکرتم لأزیدنکم»
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مقابله حق و باطل دائمی است، یادآورشد: این تقابل از زمان آدم آغاز شد تا رسید به نهضت حسینی، اکنون هم هست و بعد از ظهور هم وجود خواهد داشت.
 
 
آیت الله کعبی خاطرنشان کرد: ممکن است برخی سوال کنند اگر حق پیروز است چرا در کربلا امام شهید شد و پیروزی ظاهری از آن لشکر جهل و کینه بنی امیه بود.
 
عضو جامعه مدرسین با بیان این که برای پیروزی حق حداقل پنج عنصر لازم است محقق شود، گفت: مهم ترین مساله شناخت حق است، جامعه ای که حق و باطل را نشناسد نمی تواند به جنگ باطل برود.
 
وی دومین عنصر مؤثر در این موضوع را وجود رهبری حق و امام دانست و تصریح کرد:  وجود نخبگان و خواص اهل حق که پای حق بایستند و بجنگند، وجود جامعه و بستر مناسب برای پیروزی حق و مقاومت و صبر و تحمل از دیگر عناصری است که در پیروزی حق به آنها نیاز است.
 
 
آیت الله کعبی با بیان این که این عناصر پنج گانه در زمان پیامبر محقق بود به همین دلیل نهضت اسلام پیروز شد، تصریح کرد: در زمان ما نیز انقلاب اسلامی بر پایه مکتب اهل بیت و رهبری امام راحل و پیشتازی روحانیون و دانشگاهیان و حضور مردم در صحنه و تحمل جریان مبارزه بر رژیم ستم شاهی پیروز شد.
 
وی اظهار داشت: حق و نهضت حسین(ع) در امتداد تاریخ پیروز می شود و نه در مقطع زمانی خاص؛ چون شعله حق خاموش شدنی نیست و با پیدا کردن بستر مناسب شعله ور می گردد.
 
آیت الله کعبی در ادامه نسبت به نقشه دشمنان برای نفوذ در کشور هشدار داد و گفت: دشمنان امروز، در قالب فتنه نفوذ، ممکن است در ظاهر شعار به نفع جمهوری اسلامی هم بدهند و با شکل و قالب مشکل نداشته باشند اما بخواهند محتوای انقلاب را از بین ببرند.
 
 
این استاد برجسته حوزه و دانشگاه تاکید کرد: طراحی امروز دشمن تضعیف و عبور از ولایت فقیه و خلق اراده های موهوم در مقابل ولایت فقیه به نام ملت است.
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نسل سوم و چهارم ما اگر چه نه انقلاب را دیدند و نه جنگ تحمیلی را اما از طریق راهیان نور، اعتکاف ها، محرم ها و صفرها و مدافع حرم اهل بیت(ع) شدند؛ نسل امروز ما نسل علی اکبر(ع) است.
 
آیت الله کعبی با بیان این که برنامه تهاجم و رخنه فرهنگی جدی است، اما ملت ما نیز بیدار هستند و با بصیرت توطئه دشمنان را خنثی می کنند، اظهار داشت: دشمن می خواهد از ظرفیت های درون نظام علیه نظام اسلامی استفاده کند و یکی از ظرفیت های نظام اسلامی ما انتخابات است؛ در این راستا باید کاملا هوشیار باشیم و اجازه نفوذ به دشمن ندهیم. /924/پ202/ج
ارسال نظرات