۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۳۰۲۳۹۶
در اهواز برگزار شد؛

برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب با همکاری سازمان دانش آموزی خوزستان

خبرگزاری رسا ـ با همکاری سازمان دانش آموزی استان خوزستان و دیگر نهادهای استان، نمایشگاه بزرگ کتاب در اهواز با تخفیف ویژه و جوایز ارزنده برگزار شد.
کتاب و کتابخواني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، این نمایشگاه با محتوای کتب مذهبی، تربیتی، تاریخی، ورزشی، علوم قرآنی، ادبی و دیگر موارد تا سه آذر ادامه دارد.

 

براساس این گزارش، در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی نمایشگاه همه روزه و از ساعت 8 صبح تا 22 شب با تخفیف 50%  و جوایز ارزنده آماده استقبال از بازدید کنندگان است.

 

در برپایی نمایشگاه سازمان دانش آموزی، شهرداری اهواز، روابط عمومی شهرداری اهواز و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز با متولیان و برگزار کنندگان آن به ویژه انتشارات داریوش همکاری داشته و در این مدت استقبال بیشتر از کتب مذهبی و ادبی است.

 

از نکات مورد توجه در این نمایشگاه، تنوع کتاب­های موجود به میزان 5 هزار عنوان، تعویض و جایگزینی عنوان کتب در هر سه روز و در نظر گرفتن سن مخاطبان، نشان از توجه و برنامه ریزی دقیق برگزارکنندگان دارد.

 

بیشتر کتب موجود در نمایشگاه متعلق به انتشارات داریوش بوده و این انتشارات با همکاری نشر اهل قلم دزفول اقدام به برپایی این نمایشگاه کرده است.

 

گفتنی است محل برگزاری این نمایشگاه امانیه، پیچ استادیوم روبروی پارک حجاب، سازمان دانش آموزی و تا سه آذر برپا است./9466/203/ب3

ارسال نظرات