۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۳۰۲۴۲۹
مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین:

مدافعان حرم اجازه تعرض به حریم اهل بیت را نخواهند داد

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه گروهک‌های تروریستی داعش به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان هستند، گفت: مدافعان حرم اجازه تعرض به حریم اهل بیت(ع) را نخواهند داد.
حجت الاسلام عباس افشار

حجت‌الاسلام عباس افشار، مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به رفتارهای وحشیانه گروه‌های تکفیری گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه گروهک تروریستی و وحشی داعش امروز در کشورهای سوریه، عراق، یمن و دیگر کشورهای اسلامی با اعمال وحشیانه و غیراسلامی خود و با حمایت از کشورهایی نظیر آمریکا و اسراییل درصدد ضربه زدن به اسلام و اختلاف میان مسلمانان هستند.

 

وی افزود: در این میان شهدایی در دفاع از حریم اهل بیت(ع) اجازه نخواهند داد که گروهک‌های تروریستی تعرضی به حریم اهل‌بیت(ع) داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام افشار خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز در روزهای آغازین از ماه محرم‌ا‌لحرام خبر شهادت مهندس بسیجی شهید رسول پورمراد این رزمنده شجاع سپاه اسلام و اولین مدافع باوفا و شجاع حرم اهل بیت(ع) منتشر شد و پیکر معطر و مطهرش بر روی دستان با محبت مردم ولایتمدار و متدین استان قزوین و هم‌چنین در شهرهای مختلف استان باشکوه خاصی برگزار و تشییع شد.

 

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل ایثار و فداکاری ارزشمند هزاران شهید در سراسر کشور و میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است، عنوان کرد: دشمنان بدانند که ملت ایران همیشه مدافع این انقلاب برآمده از خون شهدا بوده و همواره گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای هستند و در همه حال مدافع ارزش‌های والای شهدا خواهند بود.

 

این مسؤول در ادامه با قدردانی از حضور باشکوه مردم ولایتمدار استان، مدیران، اساتید، طلاب حوزه علمیه استان، ائمه جمعه و جماعات، مدیران دستگاهای اجرایی استان در مراسم باشکوه یادواره شهدای مدافعان حرم تقدیر کرد.

 

حجت‌الاسلام افشار هم‌چنین از همه اصحاب رسانه استان، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و هم‌چنین از صداوسیمای مرکز قزوین به خاطر انعکاس این برنامه در شبکه استانی قدردانی کرد./955/303/ب2

ارسال نظرات