۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۳۰۲۴۳۶
مسؤول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی:

تلاش غرب در عرصه هسته ای تنها با هدف نفوذ پیگیری می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی گفت: رفت و آمدهایی که اخیرا از سوی مقامات غربی به کشور ما می شود و دیدار آنان با اعضای دانشگاهی، با هدف نفوذ و شناسایی افراد نخبه در کشور شکل می گیرد.
نفوذ

لیلا سپهری، مسؤول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به تلاش آمریکا در جهت نفوذ در کشور و حذف شعار «مرگ بر آمریکا» که نشان از استمرار روحیه استکبارستیزی ملت ایران است، اظهار داشت: شعار «مرگ بر آمریکا» به هیچ عنوان از جامعه ما حذف نمی شود.

 

وی افزود: این شعار از زمانی در ایران شکل گرفت که ظلم هایی که این دولت خائن در حق ما روا می داشت، برای مردم آشکار شد و تا به امروز نیز این جنایت ها و خیانت ها در حق مردم ما و همه ملت های مسلمان ادامه دارد.

 

سپهری برجام را تنها توافقی در مساله هسته ای کشور عنوان و اضافه کرد: تا وقتی که سیاست های استعمارگری آمریکا در جهان ادامه دارد، شعار «مرگ بر آمریکا» در کشور ما قابل حذف نیست و مسائل هسته ای هیچ ربطی به دیگر مسایل کشور و سیاست دولت و ملت ما در مقابل مستکبران عالم ندارد.

 

وی گفت: انزجار مردم ایران زمانی از آمریکا به پایان می رسد که روحیه استعمارگری غرب به پایان رسیده باشد، در حالی که در شرایط فعلی ما شاهد افزایش جنایت ها و استعمارگری های آنان در حق مظلومان عالم هستیم.

 

مسؤول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی با اشاره به پذیرش مشروط برجام از سوی رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: ملت ایران برجام را به خاطر احترام به تلاش ها و نظر دولت و براساس شروطی که مقام معظم رهبری در این رابطه ترسیم فرموده و دولت را موظف به رعایت آن کرده اند، پذیرفته است و این به معنای موافقت با برنامه های تبعیض آمیز جهان غرب در حق ما و ملت مظلوم نیست.

 

وی تصریح کرد: مردم ما آگاه هستند و فریب حیله‌های غرب را نمی خورند، روز 13 آبان امسال مردم این مسأله را به خوبی نشان دادند و فکر نمی کنم استکبار ستیزی را بهتر از این شیوه بتوان به نمایش گذاشت.

 

سپهری هدف اصلی غرب را از مذاکرات هسته ای نفوذ به عرصه های حساس کشور عنوان و اظهار کرد: رفت و آمدهایی که اخیرا از سوی مقامات غربی به کشور ما می‌شود و دیدار آنان با اعضای دانشگاهی ما، با هدف نفوذ و شناسایی افراد نخبه در کشور شکل می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: اگر جهان غرب واقعا دلسوز ملت ایران است، مطالبات قبلی مردم ما را پرداخت کنند و پس از آن تلاش کنند تا ما خیرخواهی آنان را باور کنیم، در حال حاضر مبالغ کلانی را غرب به ملت و دولت ما بدهکار است.

 

مسؤول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی با اشاره به مصادره بخشی از اموال ملت ایران از سوی آمریکا با بهانه حمایت ایران از تروریسم و نقش کشور ما در مرگ سربازان آمریکایی در منطقه، گفت: آیا ما تروریسم و یا حامی تروریسم هستیم یا آمریکا و حامیانش؟!

 

وی افزود: آیا ما از عربستان در حمله به مردم مظلوم یمن حمایت می کنیم یا آمریکا و صهیونیسم و حامیان شان؟! یا وضعیت موجود در افغانستان و عراق و سوریه را ما با ایجاد گروه‌های تکفیری و تجهیز همه جانبه آنان به وجود آورده‌ایم یا دول غربی؟!

 

سپهری با تکیه بر این مسأله که آمریکا خود شروع کننده جنگ در خاورمیانه است و به ملت های مظلوم این منطقه به ویژه افغانستان و عراق به بهانه های واهی تجاوز کرده و باعث کشته شدن افراد بی گناه زیادی در این مناطق شده است و حال با ادعای پوچ تروریسم خواندن ملت ایران اقدام به مصادره اموال ما و تقسیم آن در بین خانواده های کشته شدگان خود در همه تجاوزاتش به منطقه می کند، تاکید کرد: حادثه منا و سکوت غرب در برابر این فاجعه عظیم، خود سندی بر شعار بودن مبارزه با تروریسم غرب و اهمیت ندادن آن ها به خون مسلمانان است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان ملل جرأت دیدن ظلم هایی که به مردم مسلمان می شود را ندارد، چون از آمریکا و صهیونیسم و دیگر قدرت های غربی می ترسد و عملا تمام حقوق بشرش تبدیل به دستآویزی برای غرب در جهت تداوم جنایت ها و تجاوزات اش به مظلومان عالم شده است./936/302/ب2

ارسال نظرات