۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۳۰۲۴۵۸
مدیر عامل خبرگزاری دفاع مقدس:

روحانیت در دفاع مقدس نماد علم و عمل بود

خبرگزاری رسا ـ فاطمی نویسی با بیان نقش ویژه روحانیت در دفاع مقدس گفت: روحانیت در جبهه نقش برجسته‌ای داشتند و با علم، عمل، گفتار و رفتارشان، فرهنگ ایثارگری را گسترش می‌دادند.
سيدعباس فاطمي نويسي مدير عامل خبرگزاري دفاع مقدس سيدعباس فاطمي نويسي مدير عامل خبرگزاري دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیدعباس فاطمی نویسی، مدیر عامل خبرگزاری دفاع مقدس در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، با بیان نقش ویژه روحانیت در دوران دفاع مقدس گفت: روحانیت در جبهه نقش برجسته‌ای داشتند و با علم، عمل، گفتار و رفتارشان، فرهنگ ایثارگری را گسترش می‌دادند.


وی افزود: شهید شیخ محمود غفاری که روحانی با اخلاصی بود و به معنای واقعی کلمه در جبهه به وظیفه تبلیغی‌اش و رسالت روحانیت عمل می‌کرد و در جبهه به عنوان یک رزمنده دیده‌بانی را به عهده داشت و به عنوان یک روحانی، نقش معلم را ایفا می‌کرد.


وی به روحیه شهادت طلبی و ایثارگری روحانی شهید غفاری اشاره کرد و ابراز داشت: گاهی شهید غفاری، روزها و هفته‌ها در عمق دشمن زندگی می‌کرد و با فداکاری و مجاهدت، گرای دشمن را می‌گرفت.


وی به کار تبلیغی روحانی شهید غفاری اشاره کرد و گفت: بعد از عملیات‌ها این روحانی مجاهد به فعالیت‌های تبلیغی خودش ادامه می‌داد و با علم و عملش در نقش معلم اخلاق و مربی نظامی بود./978/پ201/ف2

ارسال نظرات