۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۳۰۲۴۷۱
نماینده مجلس خبرگان رهبرِی:

اعتماد عمومی مهم ترین سرمایه نیروی انتظامی کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری، اعتماد را یکی از سرمایه های اصلی نیروی انتظامی دانست و بر حفظ کامل آن از سوی کارکنان پرتلاش این نهاد تاکید کرد و گفت: فلسفه وجود نیروی انتظامی برقراری نظم برای استقرار آسایش و آرامش مردم در جامعه است.
آيت الله نورمفيدي، نماينده ولي فقيه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در دیدار با اعضای شرکت کننده در پنجمین دوره آموزشی بصیرت غیر تمرکزی فرماندهان و مدیران انتظامی استان که در گرگان برگزار شد، اظهار داشت: ممکن است هر فردی در زندگی خود دچار مشکلات و فشارهای معیشتی و اقتصادی باشد اما نباید این گونه فشارها موجب پایمال شدن حق مردم و تجاوز به حق الناس شود.

 

امام جمعه گرگان اعتماد را یکی از سرمایه های اصلی نیروی انتظامی دانست و بر حفظ کامل آن از سوی کارکنان پرتلاش این نهاد تاکید کرد و افزود: فلسفه وجود نیروی انتظامی برقراری نظم برای استقرار آسایش و آرامش مردم در جامعه است.

 

آیت الله نورمفیدی گفت: نظم و امنیت دو مقوله وسیع با ابعاد گسترده هستند که در تولید و تعمیق آن همه مردم به ویژه نهاد خانواده دارای مسؤولیت هستند و جایگاه و نقش اجتماعی خانواده مطابق دستورات دین سعادت بخش اسلام جایگاهی رفیع است.

 

وی بیان کرد: پایدارترین شاخص نظم و امنیت زمانی تحقق می یابد که با آموزش صحیح در بین آحاد جامعه درونی شده باشد و از این منظر است که اسلام به عنوان دینی حیات بخش به فریضه امر به معروف و نهی از منکر این همه تأکید کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که نیروهای نظامی کشورمان حافظان امنیت کشور هستند، تصریح کرد: باید در همه امور خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانیم.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، حفظ امنیت و حراست از ارزش‌های دینی را یکی از مهم ترین وظایف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی دانست و گفت: رشادت ها و از خودگذشتگی های نیروی انتظامی در جهت حراست از آرمان ها و ارزش های نظام و همچنین برقراری امنیت در کشور قابل تقدیر است.

 

وی با بیان این که پلیس ایران اسلامی رسالت سنگینی در تأمین امنیت اخلاقی، فکری، عقیدتی و اخلاقی عهده‌دار است، گفت: نیروی انتظامی کشورمان الگویی برای دیگر کشورهای دنیا است. 

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی در سال های اخیر همه تلاش خود را به کار گرفتند تا با بر هم زدن امنیت و اقتدار ایران اسلامی اهداف شوم خود را به هر شکل ممکن در این کشور پیاده کنند، ادامه داد: تلاش ها و از خودگذشتگی های نیروهای نظامی و امنیتی مانع از تحقق توطئه های دشمنان شده است. 

 

امام جمعه گرگان با بیان این که ملت ایران اسلامی در سایه قرآن و ارزش های دینی در دنیا عزت و عظمت دارد، خاطرنشان کرد: این اقتدار و عظمت موجب ناراحتی و هراس دشمنان اسلام ناب شده است و تلاش می کنند تا مبانی دینی را به هر شیوه ای خدشه دار کنند. 

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان همواره با اقتدار در برابر هر گونه تهدید و یاوه گویی دشمنان ایستادند و اجازه کوچکترین تحرک را به آنها ندادند، ادامه داد: امروز هر جا صحبت از امنیت و اقتدار در جامعه است، نام نیروی انتظامی در بالاترین سطوح جامعه اسلامی قرار دارد.

 

رییس عقیدیتی سیاسی ناجا گلستان نیز در این جلسه با اشاره به حجم و تنوع ماموریت های ناجا افزود: توجه به این مهم در تعالی کیفی ماموریت ها، حرکت در مسیر ولایت و خدمت رسانی بهتر به شهروندان در ایجاد امنیت مطلوب نقش موثری دارد.

 

حجت الاسلام حسینعلی محمدی اظهار کرد: کارکنان نیروی انتظامی با بینش خود در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی ثابت کرده اند که همواره در مسیر ولایت هستند و می توانند با نگرشی صحیح، از مسیر اشتباه دور و مسیر درست را سرلوحه برنامه ریزی های خود قرار دهند.

 

وی بیان داشت: فرماندهان و مدیران مؤمن و با بصیرت به عنوان الگو، الهام بخش کارکنان هستند و پلیس استان نیز در این دوره ها سعی بر آن دارد تا ارزش ها و اصول اسلامی و اخلاقی را به بهترین شکل پاس دارد تا کارکنان انتظامی بتوانند از طریق روش های نوین فرماندهی و مدیریت مبتنی بر تعالیم عالی اسلام در دست یابی به نتایج مطلوب اقدام کنند./1317/202/ب2

ارسال نظرات