۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۳۰۲۴۸۹
مشاور فرمانده ناجا:

مقاومت جوانان لبنان و یمن نشان از داشتن بصیرت است

خبرگزاری رسا - مشاور فرمانده ناجا با بیان این‌که امروز خط مقدم ما سوریه است، گفت: آنچه امروز از فعالیت‌های جوانان کشورهای سوریه، لبنان و یمن مشاهده می‌کنیم نشان از بصیرت است.
گودرزي مشاور فرمانده ناجا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، سردار بهرام نوروزی، مشاور فرمانده ناجا امروز در همایش بصیرت فرماندهی انتظامی فارس تأکید کرد: امروز خط مقدم ما سوریه است و آنچه امروز از فعالیت‌های جوانان کشورهای سوریه، لبنان و یمن مشاهده می‌کنیم نشان از بصیرت است.
 
وی ادامه داد: تحولی جدید در جهان در حال روی دادن است که در این راستا باید با بصیرت برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشیم.
 
مشاور فرمانده ناجا یادآور شد: هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل تمام جهان ایستاد که نشان از روحیه شهادت‌طلبی و بصیرت جوانان ایران اسلامی بود.
 
در ادامه این مراسم فرمانده انتظامی فارس نیز گفت: فعالیت‌های بسیار مناسبی طی مدت گذشته در فارس انجام‌شده که ازجمله آن‌ها اجرایی شدن طرح «مکنا» بود.
 
سردار احمدعلی گودرزی تأکید کرد: سال گذشته در بیش از 100 کلانتری در استان فارس طرح مکنا اجرایی شد و در سال جاری نیز بیش از17 کلانتری در حال اجرای این طرح است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: طی یک جلسه موضوعی مطرح شد که هتاکان سیاسی در فارس سخنرانی می‌کنند که در پاسخ جواب داده شد این استان جایی برای این افراد نیست.
 
فرمانده انتظامی فارس تأکید کرد: اگر نیروی انتظامی درجایی حضورداشته باشد و هر شخصی بخواهد هتاکی کند بر دهانش خواهیم زد./839/203/ب2
ارسال نظرات