۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۳۰۲۴۹۴
مبلغ دینی:

مبلغان جامعه را در برابر تهاجم فرهنگی واکسینه کنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام معینی با اشاره به نقش مبلغان در جامعه گفت: مبلغان باید سعی کنند در محافل و مساجد، مطالب پر بار و مبتلابه را مطرح کنند و در برابر تهاجم فرهنگی دشمن، جوانان را آگاه کنند تا واکسینه شوند؛ زیرا دشمن در زمان کنونی ساکت ننشسته و با ابزاری به نام شبهه در جامعه فعالیت می‌کند.
ششمين روز نمايشگاه مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اکبر معینی، محقق و مبلغ حوزوی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور، با اشاره به نقش مبلغان در جامعه افزود: مبلغان باید سعی کنند در محافل و مساجد، مطالب پربار و مبتلابه را به گونه‌ای مطرح کنند که همه بتوانند به شکل شایسته‌ای فرا بگیرند.

 

این محقق و مبلغ حوزوی خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) در رابطه با سعادتمندی جامعه می‌فرمایند «دین خدا را باید خوب فرا بگیریم و خوب عمل کنیم»، از ‌این‌رو در برابر مشکلات باید صابر باشیم و برای زندگی و امور فرهنگی جامعه برنامه‌ریزی داشته باشیم.

 

وی به پیشرفت مادی و تکنولوژی غرب اشاره کرد و گفت: پیشرفت غربی‌ها نشان از برنامه‌ریزی صحیح آنان است؛ در صورتی که در آموزه‌های دینی ما به برنامه‌ریزی، نظم و آینده‌نگری توصیه شده است.

 

حجت الاسلام معینی تصریح کرد: دشمن در زمان کنونی ساکت ننشسته و با ابزاری به نام شبهه در جامعه فعالیت می‌کند؛ از این‌رو مبلغان باید در این زمینه کار کنند، تا فعالیت دشمن را خنثی کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت دشمن و تبلیغات ماهواره‌ای گفت: دشمن راضی نمی‌شود تا ما از آنها اطاعت و پیروی کنیم و این خطاب قرآن است؛ اما باید خانواده‌ها، معلمان و جامعه در برابر این هجمه جنگ نرم ایستادگی کنند و جوانان را آگاه کنند تا واکسینه شوند./978/پ201/ف2

ارسال نظرات