۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۳۰۲۵۵۲
در تهران؛

گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان فاجعه منا با عنوان «از فاجعه تا عروج»برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان فاجعه منا با عنوان «از فاجعه تا عروج» به همت جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار در تهران برگزار می شود.
از فاجعه تا عروج

به گزارش خبرگزاری رسا،  گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان فاجعه منا با عنوان «از فاجعه تا عروج» برگزار می شود.

 

در این مراسم به بررسی نقش سازمان های مردم نهاد در زنده نگه داشتن یاد و خاطره درگذشتگان منا و همچنین به بررسی راهکار ها و پیگیری حقوق در گذشتگان فاجعه منا پرداخته می شود.

 

در این مراسم که به همت جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار برگزار می شود، حجت‌الاسلام والمسلمین  محسن قمی معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری و انصاری قائم مقام ریاست بنیاد شهید  و امور ایثارگران به سخنرانی می پردازند.

 

مجموعه جمعیت به عنوان پایگاهی برای نیرو های متعهد ای است که خواستار تاثیرگذاری فرهنگی در جامعه هستند. از دیگر اهداف جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر می توان به؛ رسیدگی به امور فرهنگی و ارائه پیشنهادات به دولت و دستگاه های اجرایی و ارئه طرح و لایحه در حوزه ایثارگران به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

 

همچنین  جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر فعالیت های گوناگونی در حوزه های مختلف انجام می پذیرد. ازجمله این فعالیت ها میتوان به: در حوزه آموزشی: ورود جدی به مباحث علمی و پژوهشی، فعالیت در شبکه سایبری و اقدام به برنامه نویسی، چاپ بولتن های خبری و نشریات پژوهشی، چاپ دیدبان فرهنگی که به بررسی آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف شهر تهران اشاره کرد.

 

شایان ذکر است این مجموعه در حوزه هنری در زمینه صنایع دستی، ایجاد واحد درسی در دانشگاه ها با عنوان دکوراسیون دفاع مقدس، فعالیت در زمینه های علوم قرآنی. در حوزه تولید محصولات فرهنگی ما موفق به تولید دو نرم افزار و چاپ 20 جلد کتاب، شرکت در همایش های مختلف از طریق مقالات اعضا و نخبگان، ساخت فیلم مستند و تله فیلم که به زودی از صدا و سیما به نمایش در خواهد آمد، برگزاری 40 همایش مناسبتی و غیر مناسبتی در تهران و استان های کشور.


این مراسم دوشنیه 25 آبان ماه ساعت 15 تا 17 در تالار ایوان شمس بزرگراه جلال آل احمد ـ ابتدای بزرگراه کردستان ـ تالار ایوان شمس برگزار می شود. /817/102/ب2

 

منبع: جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار

ارسال نظرات