۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۳۰۲۵۵۳

فعالیت تبلیغی ۶۰ مبلغ بومی در الیگودرز

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز گفت: به مناسبت ماه صفر 60 مبلغ بومی خواهر و برادر در مساجد و مدارس این شهرستان فعالیت می کنند.
اعزام مبلغين

حجت‌الاسلام محمد محمودی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که 60 مبلغ خواهر و برادر تا پایان ماه صفر به صورت مستمر در مدارس و مساجد شهری و روستایی این شهرستان فعالیت می کنند، عنوان کرد: این ایام فرصتی مناسب برای تبیین معارف اسلامی و آگاه سازی جوانان از دسیسه های فرهنگی دشمن است.


وی تشکیل کلاس های معارف اسلامی، تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم قرائت دعا و زیارت و اقامه نماز جماعت را از جمله فعالیت های مبلغان اعزامی بیان کرد.


حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: سخنرانی، وعظ و خطابه، برپایی کلاس روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، تفسیر، برگزاری برنامه های مذهبی، فرهنگی و تبلیغی در راستای گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی و پاسخگویی به شبهات از دیگر فعالیت های مبلغان است.


وی در ادامه نظارت بر فعالیت های فرهنگی و قرآنی مساجد و برگزاری محافل آموزش قرآن کریم را از مهم ترین برنامه ها و وظایف مبلغان اعزامی در مساجد و مدارس دانست.


رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با اشاره به دسیسه های دشمن در قالب نفوذ فرهنگی و تهاجم فرهنگی غرب اظهار داشت: مبلغان با استفاده از فرصت تبلیغی خویش در جهت آگاه سازی مردم در این زمینه فعالیت می کنند.


وی ابراز امیدواری کرد که با فعالیت مبلغان در عرصه تبلیغ شاهد اعتلای روز افزون فرهنگ ناب اسلام در جامعه به‌ویژه بین قشر جوان و نوجوان باشیم.


حجت الاسلام محمودی در ادامه با اشاره به برنامه های اجرایی سازمان تبلیغات در ماه صفر عنوان داشت: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ دینی در جامعه برنامه های متنوعی در سطح شهرستان الیگودرز اجرا می شود.


وی افزود: برگزاری مراسم  زیارت پیامبر(ص)، اعزام روحانیان در سطح شهرستان، برگزاری گفتمان های دینی در مدارس، ویژه برنامه های اربعین حسینی در هیأت مذهبی و نصب بنر و پلاکارد در حسینیه ها و مساجد از جمله برنامه های تبلیغات اسلامی الیگودرز به مناسبت ماه صفر است.


فعالیت 100 هیأت مذهبی در شهرستان الیگودرز
رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز با بیان این که 100 هیأت مذهبی در این شهرستان هم اکنون مشغول برگزاری مراسم عزاداری در ماه صفر هستند، افزود: برگزاری این مراسم ها تا اربعین حسینی ادامه دارد./9459/302/ب1

ارسال نظرات