۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۳۰۲۶۵۸
آیت الله صفایی بوشهری:

آمریکا به دنبال پروژه براندازی فوق نرم در ایران است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله صفایی بوشهری جهان آینده‌ را آبستن فتنه های بزرگ دانست و گفت: کانون این فتنه ها به سمت ایران است چرا که ایران با نگاه انقلابی مقابل استکبار ایستاده و لذا آشوب‌هایی که امروز در کشورها ایجاد می‌کنند با هدف تضعیف و تخریب ایران است.
آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر پیش از ظهر امروز در دیدار با بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بوشهر با بیان این که آینده نظام و بخش مهمی از حوزه مدیریتی و خدماتی محصول دانشگاه است، گفت: جهان استکبار از دیرباز به دنبال تخریب روح علم و فرهنگ و انقلاب و استکبار ستیزی در دانشگاه بوده است.

 

وی افزود: ‌جهان استکبار مشکلی با علوم ندارد، چرا که علم را در خدمت خود دارد، آن‌ها با فرهنگ متعالی انسان و به ویژه اسلام و شخصیت انقلابی و استکبار ستیزی مشکل دارند و همیشه به دنبال تخریب این روحیه هستند.

 

آیت الله صفایی بوشهری بوشهری خاطر نشان کرد: آمریکا در کشورهای انقلابی مثل ایران به دنبال دانشگاه هایی میان تهی است که در عرصه علم توانایی نداشته و با جهان غرب هم سو باشند.

 

امام جمعه بوشهر با توجه به سخنان مقام معظم رهبری بیان داشت: مقام معظم رهبری بر هویت بخشی اسلامی به دانشگاه و رشد فرهنگی و از آن طرف ایجاد خودکفایی علمی تأکید دارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر این که دشمن به دنبال گرفتن ایمان و تقوا از دانشجویان است افزود: ما باید در دانشگاه‌ها در عرصه فرهنگی دینی، ایمان و تقوا و اخلاق دینی تکیه و کار کنیم، طوری که دانشگاه‌ها سنگر اول دفاع مقدس فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علم و فناوری در مقابل تهاجم دشمنان باشند.

 

وی افزود: دانشگاه‌ ها در عرصه شناخت دشمن باید  خوب دشمن‌شناس باشند، راهکارهای نفوذ دشمن را بشناسند، خط دفاع مقدس دانشگاهی را ترسیم کنند و در مقابل تهاجم به شکل جدی ایستادگی کنند.

 

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: تنها راه نجات یک کشور، داشتن نظام دینی است و در این نظام نیز تنها را نجات، عرصه ولایت فقیه است که دانشجویان باید و بصیرت ولایی سیاسی خود را بالا ببرند.

  

امام جمعه بوشهر جهان آینده‌ را  آبستن فتنه های بزرگ دانست و خاطر نشان کرد: کانون این فتنه ها به سمت ایران است چرا که ایران با نگاه انقلابی مقابل استکبار ایستاده و لذا آشوب‌هایی که امروز در کشورها ایجاد می‌کنند با هدف تضعیف و تخریب ایران است.

 

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشت: آمریکا به دنبال پروژه براندازی فوق نرم و نفوذ به هر شکل ممکن به ایران است و ما باید خط مقاومت از نظام ایجاد کرده  و راه‌های نفوذ آن‌ها را کاملاً ببندیم.

 

وی با تأکید بر این که داشتن روحیه جوانی و اخلاص در کارها باعث تاثیر مطلوب بر روی اهداف است، گفت: اعضای بسیج دانشجویی  ابتدا باید خود را در عرصه ایمان، تقوا، بصیرت سیاسی، شناخت دشمن در عرصه‌های مختلف، استراتژی جلوگیری از نفوذ، ولایتمداری و حاضر شدن در صحنه ها  به شکل جدی‌ قوی کنند./846/پ203/ج

ارسال نظرات