۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۳۰۲۶۵۹
مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی:

گسترش دانایی در جامعه ضرورتی اجتناب ناپذیر است/ اصلاح سبک زندگی با بهره‌مندی از کتاب

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی با تبریک به مناسبت هفته کتابخوانی گفت: گسترش دانایی در جامعه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و اهالی مطالعه با بهره‌مندی از کتاب می توانند اصلاح سبک زندگی و پیشگیری از بیماری های مختلف را دنبال کنند.
آيين اهداي کتاب به بيماران بيمارستان آيت الله خوانساري اراک آيين اهداي کتاب به بيماران بيمارستان آيت الله خوانساري اراک آيين اهداي کتاب به بيماران بيمارستان آيت الله خوانساري اراک آيين اهداي کتاب به بيماران بيمارستان آيت الله خوانساري اراک آيين اهداي کتاب به بيماران بيمارستان آيت الله خوانساري اراک آيين اهداي کتاب به بيماران بيمارستان آيت الله خوانساري اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام سید علی حسینی پور مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی ظهر امروز یکشنبه 24 آبان در آیین اهدای کتاب به بیماران بیمارستان آیت الله خوانساری اراک که  به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد بیان کرد: افزایش مشارکت مردم ایران اسلامی در بخش خدمات بهداشتی و درمانی نشان از درک بالای آن ها دارد.

 

مشارکت خیران در امر بهداشت مصداق بارز عبادت خالصانه است

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی با بیان این که مشارکت خیران در امر بهداشت و درمان مصداق بارز عبادت خالصانه است، خاطر نشان کرد: امروز در کشور با توجه به کمبود منابع اعتباری دولت افزایش سرمایه گذاری خیران در حوزه سلامت امری مهم محسوب می شود.

 

حجت الاسلام حسینی پور با بیان این که، افرادی که به بیماران خدمات ارائه می دهند از جایگاه ویژه ای برخوردارند، گفت: پزشکان، پرستاران و مجموعه افرادی باید قدر جایگاه خود را بدانند و باید با خدمات کیفی و ارتقاء اخلاقمداری اجر کار خود را چندین برابر کنند.

 

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی با تبریک به مناسبت هفته کتابخوانی گفت: گسترش دانایی در جامعه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و اهالی مطالعه با بهره مندی از کتاب می توانند اصلاح سبک زندگی و پیشگیری از بیماری های مختلف را دنبال کنند.

 

حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به نقش و جایگاه کتاب در سبک زندگی اسلامی گفت: مسؤولان به خوبی می توانند سبک زندگی اسلامی را به وسیله کتاب  وارد زندگی مردم کنند.

 

آحاد ملت از کتاب ها بیش از پیش بهره مند شوند

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی خاطر نشان کرد: کارهای پسندیده، خیر و ماندگار، زمینه سعادت بشر در دنیا و آخرت را فراهم می سازد و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همگان باید در کارهای خیر پیش قدم باشند.

 

حجت الاسلام حسینی پور با بیان این که فرهنگ کتابخوانی در جامعه باید روز به روز افزایش یابد، اظهار داشت: کتاب به عنوان بهترین دوست برای هر فرد محسوب می شود و آحاد ملت ایران اسلامی باید از کتاب ها بیش از پیش بهره مند شوند./842/202/ب2

ارسال نظرات