۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۳۰۲۷۳۳
رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی:

سبک زندگی اسلامی، امیدبخش و اصلاح‌گر جامعه بشری است

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ترویج سبک زندگی دینی و قرآنی در جامعه، گفت: سبک زندگی اسلامی، امیدبخش و اصلاح‌گر جامعه بشری است.
حسن ميلاني، رييس حوزه هنري آذربايجان شرقي

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، حسن میلانی، رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خانواده در ایران اسلامی اصالت دارد و بر همین اصالت است که احترام به ارزش ها و عقاید، احترام به بزرگترها، احترام به باورها و سنن پابرجاست.


وی با تأکید بر این‌که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، بهبود و اصلاح سبک زندگی از جدی ترین کارهایی است که باید صورت پذیرد چرا که این امر افزایش امید به زندگی را بدنبال دارد، افزود: متاسفانه در سالیان اخیر با توجه به رشد روزافزون وسایل ارتباط جمعی از قبیل ماهواره، اینترنت، موبایل و نظایر آن سبک زندگی ایرانی اسلامی دچار تهدیداتی جدی شده است.


میلانی یکی از وظایف مهم حوزه هنری انقلاب اسلامی را توجه جدی به سبک زندگی ایرانی اسلامی برشمرد و اضافه کرد: ضرورت و اهمیت توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی است و بر اساس همین ضرورت است که حوزه هنری توجه به این مسأله در در برنامه های فرهنگی خود قرار داده است.


وی با تشریح برنامه‌ها و فعالیت های حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: حوزه هنری استان از تمامی هنرمندانی که در این زمینه حرفی برای گفتن دارند را به سوی خود فرا می خواند تا آثار هنری خود را تحت این موضوع خلق کنند.


رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی از دریافت چندین فیلمنامه در موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این فیلمنامه ها تبیدل به فیلم گردند، بایستی از تمامی ظرفیت‌های هنری و هنرمندان استان در راستای ترویج مفاهیم اسلامی بهره مند شویم.


وی میزان امید به زندگی را از شاخص های رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: اگر سبک زندگی افراد بهبود یابد امید به زندگی در جامعه بالا می رود، به عبارت دیگر میزان گرایش افراد به آموزه های قرآنی و دینی با سطح امید به زندگی آنان رابطه مستقیم دارد.


میلانی بر اهمیت دو موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی و حفظ و صیانت از خانواده گفت: اگر بتوانیم در برنامه‌ریزی‌های خود در زمینه بهبود وضعیت سبک زندگی و صیانت از ارکان خانواده اثرگذار باشیم به وظایف خود به درستی عمل کرده‌ایم./935/101/ب1

ارسال نظرات