۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۳۰۲۷۳۹
مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان:

دو هزار نفر در چهاردهمین آزمون سراسری «قرآن و عترت» شرکت کردند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: آزمون«قرآن و عترت» با شرکت بیش از دو هزار شرکت‌کننده در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد.
حسين مسگراني، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي سيستان و بلوچستان

حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: چهاردهمین آزمون سراسری «قرآن و عترت» همزمان با سراسر کشور جمعه، 22 آبان‌ماه در سطح استان برگزار شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این آزمون با شرکت بیش از دو هزار شرکت‌کننده، در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد.

 

وی افزود: آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه قرآن‌آموزان بالای 12 سال بوده که در 11 حوزه و در رشته‌های حفظ  و مفاهیم قرآن برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: همچنین، پذیرفته‌شدگان در این آزمون، گواهینامه معتبر آموزشی از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت می‌کنند.

 

مسگرانی اظهار داشت: مسابقات قرآنی قدم اول در راستای آشنایی با فرهنگ قرآنی است که پس از آن می‌توان کم‌کم قرآن را وارد زندگی روزمره مردم کرد تا شاهد جامعه قرآنی باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات هرساله به منظور ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی و آموزه‌های دینی از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ برگزار می‌شود که بحمدالله مورد استقبال فراوان جامعه قرآنی قرار می‌گیرد./831/303/ب3

ارسال نظرات